Tuesday, June 24, 2008

St John 2 Karnival

St John 2 Karnival
Padang Skolah St John, Bukit Nanas
*Mini Bike
(motosikal kecik itu..mari kiter rempit)
*Paint Ball
(besh nye tembak²)
* Pony Riding
(Kuda Kuda...Yehaaa.. )
*Horror / Haunted House
(Mari la melawat rumah ku..penat tau aku buat)
*Convent Bukit Nanas Cheerleading (awek² yg lentik, comel serta seksi)
* St John Institution Brass Band (owh..depa mmg macho)

This coming Saturday ada karnival di skolah ku. So, mmg skrg nie aku tgh bz utk event yg nie. Aku incharge RUMAH HANTU @ HAUNTED HOUSE, start bertukang semalam. Datang la k? Aku jemput sumer warga bloggers yang membaca ke karnival ini. Kami mencari Dana untuk tabung PIBG kami. Sesapa yg ingin menyumbang hampers atau apa saja, sila hantar ke pejabat sekolah saya. Anto botol sos ke, gula ke, tepung ke...aper ajer lar...kami terima. Nak anto HANTU utk aku pun bole. Aku kan hantu, sbb tuh kena jaga umah hantu.

Latest news, most probably, NADIA & RIZ (AF6) akan menjadi VIP guests juge. Persal lar kami tak dapat Stacy??? Hahahaha... Datang Jgn Tak Datang. Sumbangan & Sokongan Anda Amat Kami Hargai. Segala urusan niaga menggunakan kupon. Kupon dijual juge pada hari tersebut. Meh ar, penat tau aku potong² kupon tuh siang malam.
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

11 comments:

Kos Serani said...

Wah...mcm hebat jer bunyi Karnival ni...siap ada Jemputan VIP lagi.Rasa nak juga mencemar duli heh heh heh.
Rumah Hantu??? WAAHH...hebat bunyinya...kamo yg buat ya...??? saya malas nak pegi beli barang sumbangan, so saya sumbangkan diri saya jadi Hantu boleh??? saya ni hantu juga keh keh keh

Heartless Devilish said...

kos: hahahaha...sumbangkan diri sendiri? bole bole...utk saya sudah la..k? kiter 2 jadi hantu dalam umah hantu k?

retna said...

alaahiii...
Jumaat sampai ahad ni ako g trolak, kursus team building beb... ;)

Syam said...

reen, kau buat umah hantu ke? kompom seram ke tak? apa nama sekolah kau ek?


p/s: reen, aku mintak maaf la. tiket konsert tu ko bg kt kwn2 ko ok. aku tak dapat blek kl weken ni :(

Munirah Abd said...

ooo kakak ni cikgu erk...hehehhehe

13may said...

cam best plak aku tengok...

Wiween @ Awin said...

ehehe kak.umah antu tu cun x? tgkp pic tau! nanti buh sini.nak tgkkkkkkkkkk :D

Anonymous said...

huhuhuhuhu

hUmmY said...

ade jamuan mkn2 x?

kalo ade..

harus aku dtg bwk perot je!

hahaha!

tinker said...

ohh anda mengajr di st john ke..
wah dah lame tinggalkan zamn persekolah..
dulu time carnival ade rumah hantula..
eheheh
mesti happening kan..

Heartless Devilish said...

retna: ala ko nie..sob sob sob..

syam: tuh ada nama skolah aku. Ermm..ko tak datang la tgk konsert ek?

munirah: yerp..saya seorang guru :)

13may: mmg lar besh...bz tahap babun nie

wiween: wokey..nanti akak tangkap gambo

anonymous: sapa anda ar?

hummy: bawak lar perot... duit kena bawak gak..utk kupon..

tinker: yerp..mengajar di st john...
syiok wor karnival...byk games...!