Saturday, June 14, 2008

Sepetang Bersama Stacy

Petang tadi, aku dijemput oleh Kos untuk bersama-sama berjumpa ngan Stacy. OoO..rasa macam mimpi tau. Aku duduk jap, termenung. Then aku tepon Ann@Temah. Hahaha, minah nie kena keja. So aku pun pegi la naek teksi ke tmpt yg dijanjikan. Seb baek uncle teksi itu sgt terer dan laju. Sampai ke destinasi, aku jumper si TanakWagu @Adrin. Tgu nye tgu, Laura laks sampai. Goyang² kat kusi, Kos & Charm laks sampai. Then....teng teng teng... Stacy & Cherry (kakak Stacy) pun datang! Aduh... mata ku tak berkedip la ko!!!! So comel tau this Stacy. Still demam lg this gal. Stacy signs otogerap kat majalah² yg dibeli. Byk tol peminat yg mintak sign otogerap melalui kiriman nie. So syiok la layan Stacy. Stacy chat² bersama peminatnya sekejap di blognya sambil layan kiterorang borak. Minum², then tak lama kedian, Klubbkidd @ Joe Lee pun sampai. Wah...lg meriah!!!!

Stacy Yg Comel
Jangan lupa vote untuk lagu AKU STACY di Carta Era
Kasut si Gadis Comel
Stacy Layan Chat
Kos Pelok Pinky
Stacy & Kos
Stacy & Aku
Aku kasik Stacy Pinky
Pinky adalah salah sorang anak hosmet pink-
Anak hosmet aku tinggal lg 2.
Stacy Memelok Pinky Sepanjang Masa
(awww.. kiut je kan, aku sgt terharu)
Laura & Stacy
Charm & Stacy
Aku & Stacy
Aku edit nye edit, aku nye muka teros blur, pastu gambo takder backup plak dah, aku dah delete gambo asal! Uwaaaa...

Mekaseh ek Kos sbb ajak aku sekali. Aku biasa la kan, tukang petik gambo tak bertauliah. Bagos gak la Nicky (my camera), bole gak aku petik ko selalu. Sgt sonok la arinie. Smoga Stacy teros berjaya di dalam Industri Muzik dan aku sebagai peminat Stacy, akan teros menyokong & mendoakan kejayaan Stacy! Go Stacy...
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

24 comments:

hUmmY said...

sakan ko!

jumpe stacy!

asal x ajak aku?

cis!

:))

Laura Austin said...

Reen...nak copy gambar2 tu..email sy... laura.austin77@yahoo.com

Shaofie said...

thnxx tau reen..wahh terlebih sudaaa!!

mummysya said...

Alamk, nie dah terlebih nie....mcmana boleh lupa kat kita....Huhuhuhuu....

rizhan said...

wah wah wah.........

cemut said...

waaaaaaaaaaaaa bes nye..jeles la die bleh jumpa stacy..die comei kan..sore pun bess..cute sgt..ops telebeh sudah.

cik temah said...

wahhhhhhhhhhhh reen... aku sungguh jeles wey.. huaaaaaaa geram nyer bila lak aku nk jumpa stacy ni.... haha.. wey aku dah dpt tiket konsert cornetto... jom2 kita berpoya2 lalalala

ita.itu said...

wahh..bestnye..jelas aku...aku nak jumpa nubhan dan nadia leh x? hehe

Miss Reen said...

hummy: hehehehe..nanti2 aku bgtau ek..

laura: setel sudah

shaofie: np.. syiok la ko sembang ngan stacy kan tepon ek?

mummysya: muekekeke...sat lg kiter gi singgah

rizhan: fewwiittt

cemut: ko pun comel gak dik..

ann: muekekeke...laen kali turn ko laks jumper stacy k..

ita.itu: nadia aku dah jumper.. nubhan ke? camner ek nak bg ko jumper dierorang nie? hmm hmm..ko gi survey kat fan club dierorang nie..kot2 dierorang ader wat perjumpaan..

Anonymous said...

wah!!!
die comel!!!

bak no tipon dia..
haha..

Adry said...

Stacy the best... jeles aku tengok..

Unknown said...

best nyer kak reen!!!!! waaaa.... nk jmpe stacy gakk!!!! ske sgt3 kat dier.... kekadang tgk AF dlu sbb nk tgk die jer....ngeh3.... BTW, kos itu sebenarnya wartawan ke? just wondering....

Miss Reen said...

menteil: miakakaka.. kenot la bg nomot tepon..amanah weh...ko nak sampaikan aper kat stacy? meh aku sampaikan..

adry: she is the best among the af6..namanye pun juara kan..

irma: kohkohkohkoh~ nak jumper stacy? tgu kiterorang wat majlis beramas mesra ngan stacy k? kos tuh sebenarnye presiden kelab stacy's frens

Unknown said...

woww stacy.. dia mmg besh n power rangers.

:: Wiween :: said...

wa wa wa my kakak.bersosial bersama stacy.eheheh besh ke lagu dia kak? x penah dgr.:P musti beliau tidak sumbung kan? ;) kimslm ek.ehehe

[siti] said...

oit. boleh btolkan gambar tu. pakai unsharp mak. kalo nk aku tolong boleh gak. RM5. Hahahaha. takdelah.

On ym kasik je kt aku. Aku try tgk cane.

Precious S. said...

wahh.
sy jeles lagi~!

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

:-D

Secret Writer said...

Reen...bagusla Nicky yg comel tu buat keje....

P/S: Nak cilok photo2 kat sini boleh???? ala...nanti aku bagi kredit la...tapi kat Nicky...bukan kat u heh heh heh

Miss Reen said...

lindosh: mmg besh!

wiween: ish dak nie..aku geget karang.. gi dengo era gi kalo nak dengo lagu aku stacy..

[siti]: mlm kang aku kasik ko gambo tuh kat YM

sharihana: nanti dier balek sabah..gi la jumper

kose: ambek le...muekekeke

Anonymous said...

uish bestnya diaaa!
lily pun minat kat gadis
comel nihh..u're so lucky
to meet her!

*_*

Miss Reen said...

lily lotus: hikhikhik~ thnx to kose la..sbb dier ajak jumper stacy sekali... credit to Kose..stacy comel kan kan...

Anonymous said...

Simpan satu reen pinky tu untuk saya yaa.. Nanti tahun depan nak jadi juara AF ni. MIahahahaha :P

Syam said...

wow! dapat jumpa stacy giteww... kagum + jeles.

ada no phone dia tak. bagi la kat saya. muehehehehhe


-----------------------------------
syam @ http://aeropama.blogspot.com

Anonymous said...

she is cute ,
isnt she ?

im sure u still remember me aight ?
the one with ur pakgad friend at lowyat