- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Cinta Khayalan

Monday, June 16, 2008

Cinta Khayalan

Dr. Derek Shepherd Yg Hensem!
Cinta Khayalan ku wat masa ini..
Mwuakkss Mwuakss
Stacy - Cinta Khayalan

Rasa lahirnya impianku
Bila terpandang wajahmu
Lirik senyuman kilauan sinar
Memikat memukau jiwa ini

Ingin aku menyapa
Mahu ku kenali hatimu
Terkhilafku memang ini
Khayalan

(chorus)
Tak dapat aku lindungi perasaan
Engkau impian yang aku angankan
Kau yang ku puja, kau yang ku sanjung
Kau yang aku angankan
Kau yang ku sayang, kau yang ku cinta
Kaulah satu cinta anganan

Engkau lepaskan perasaan
Setulus hati jiwamu
Terdetik rasa, penuh bermakna
Memikat hati dan naluriku

Ingin aku menyapa
Kau tetapkan perasaanmu
Kau berikan cinta yang
Terkhayal

(Ulang korus)

Walau ku tahu kita
Tak mungkin bersama
Tetap ku sanjung cintamu yang suci…

Currently I'm bz watching Grey's Anatomy series. Sesi marathon. Dah season braper ntah skrg..aku baru je nonton season 2. Dlm setiap drama aku tgk, mesti aku jatuh chenta semenet ngan pelakon @ watak yg dibawak. Cinta khayalan je pun, cam lagu diatas. Giler ramai plak pelakon lelaki aku sker. Dari Wenworth Miller ( Michael Scofield - Prison Break), Milo Ventimiglia ( Peter Petrelli - Heroes), skrg Patrick Dempsey ( Dr. Derek Shepherd - Grey's Anatomy). Huhuhuhu.. ramai ramai. Yg pasti, heroes pujaan hati ku kena hensem (takder lar penting sgt dalam kriteria mencari pasangan idop aku) , badan kena sedap (nyumm nyumm.. kalo bam bam tembam cam teddy pun takpe..aku terima juge), seksi (hanya aku yg bole tafsirkan camner itu seksi... memasing nye mata ar kan) byk lg nie..sok la pikir..rasa mao demam plak.. giler demand laks kriteria aku nak kan... macam la aku nie lawa betol kan! Ptuihh... bikin malu je Cik Reen yg tgh mereng ...tp kan kan... hmm.. I like Someone lalalalalalalala
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , ,