Saturday, March 17, 2007

About Me

Tadi aku gi reronda kat blog orang lain..
Terjumper plak mende nie..
Besh Plak Layan...

Mari Mari... This Is What About Me...And Most Of It..Its True..(hikhikhikhik)

Personality: MOODS -Go Getter

You've a bit of romantic and a taste for the exotic. You love feeling the sea breeze in your hair, sun on your skin. Slip those shoes off, you like to kick back. As for music, its the soundtrack to your world. You like to unwind and switch off : it gives you a break from reality. Your choice of treat shows you crave relaxation. Maybe you live in a pampered life - or maybe you're so busy, you don't seem to get any time to yourself. When you tense, you need a little help to...

Personality : FUN-Thriller

Oh - Insatiable! Your thirst for affection never drops. You've high sex drive and appetite for lurve. For kicks there is nothing like a little affection to give you a buzz. There is never enough time to love! When it comes to holidays, there's no stopping you once you got the taste of adventure.. You'll take experience over comfort every time, whether under canvas or under the stars and you'll be really bored just sitting on a beach.....

Personality : HABITS - Junkie Monkey

Living in a material world you are always flashing the plastic. You like to live for today and not get caught up thinking about tomorrow - hey, that would slow your shopping down. Mmmm.. caffeine- you love the stability and comfort of routine. Sometimes you need an extra kick to get going. Where would you be without it? As for the home, you have very cool and contemporary taste. It's not about function - your environment has to be as stylish as you are.

Personality : LOVE - Love Bug

You're a real romantic and a bit of dreamer. For you love is devotion and tenderness. You try to show your feelings in a simple way everyday. Your heart is right there on your sleeve. When you think of freedom, you think of love. The comfort of being love makes you feel free with your thoughts and words - you're a love bug.


http://dna.imagini.net/friends/ <---- klik sini ..kalo anda nak layan juge..

Gambo OoOo Gambo



Aduhai Cik Reen, Mengapa Gambo Ko Diedit Sedemikian Roper?
Untuk Pengetahuan Kengkawan Ku..
Gambo Yang Lagi Satu Itu Telah Diedit Oleh Sesorang Yg Amat Prihatin..
Waduh.. Abes Pusat Ku Ditotop.. Dada Ku Diselubunginya Ngan Kaler Itam..
Tapi Kiut.. Cam Pakai Swimming Suit Plak..
Ye la Incik...Nanti I Beli Swimming Suit Ek..
Tak Pakai Dah 2 Pieces Or Bikini..
Kehkehkehkehkeh~

Sunday, March 11, 2007

Show Me Ur Desktop!


Adeh, aku kena tag ngan mai. Takder keje laen agaknye korang nie ek.

Resolution : 1024 x 768
Been Using This Desktop Since : 2 days ago, Found This Gedik Picture In 1 Of My Hidden Folder

This Tag Goes To :

1. Linda
2. Tipah

Saturday, March 10, 2007

Thursday, March 01, 2007

Tag

Meh Layan TAG...
Aku dah kena tag dengan Erni Suhana @ Tipah

6 benda yang pelik tapi benar tentang diri aku yang agak sengal

1. Aku tak sker makan durian tapi aku sker makan tempoyak.. aku bole pengsan hidu durian...aku takbole lalu tempat ada durian..aku bole muntah on the spot kalo terhidu bau durian dan aku bole demam dengan bau durian... tapi tatau naper.. aku sker sgt makan tempoyak... kalo kedai makan tuh ader sambal tempoyak...segala lauk aku cecah tempoyak..
tempoyak tak busuk...sedap hingga menjilat jari... aku bole tambah kasik berkali kali..

2. Aku akan bawa bahan bacaan masok jamban ketika membuat pelaburan besar, aku akan baca apa saja, surat khabar, majalah, buku citer dan juga iklan pasaraya. Aku bole layan walaupun aku dah abes membuat pelaburan. Kerana perangai pelik aku nie, aku sediakan satu rak kecik tepi pintu masuk bilik air. Kat situ la aku letak segala bahan bacaan terbaru aku. So, sekiranye aku nie terdesak sgt nak masok bilik air, aku capai je aper2 yg patut.

3. Aku tak sker bangun pagi, mende yang paling aku benci la bangun pagi nie. Tapi aku tetap kena bangun pagi jika aku terpaksa bangun pagi. Dan aku akan bangun lagi awal dari masa yang sepatutnya. Bila dah bangun awal, aku akan termenong di bilik air. Selepas bersiap, masok kete, aku akan tido di dalam kete sampai ke destinasi. Mende yang aku buat tetiap hari selama 7 tahun, tido di dalam kete sampai depan gate skolah sepanjang perjalanan. (aku kaki tido dalam kete). Pantang aku masok dalam kete bf aku, konpom aku akan teros terlelap tanpa mengira waktu. Terlelap 5 minit pun jadi lah. Agaknye dalam kete bf aku nie, ada suatu aroma yg besh membuatkan aku cepat terlelap.

4. Aku sker mengemas umah tika badan aku penat. Walaupun aku penat, aku tetap rajin mengemas umah. Kekadang ngan tangga luar umah aku basuh, aku mop lantai satu umah. Tapi time aku takder mende nak buat, aku jadi pemalas, aku akan duduk chatting, skodeng orang dan tido.

5. Aku cepat berasa sedey walaupun mende tuh tak patut wat aku sedey. Aku sedey jer, tapi aku jarang nanges. Kiranye kalo aku nanges tuh, tuh tahap aku nak bunuh diri. Tapi so far, dalam 2 bulan nie, aku baru nanges sekali. Mende tuh kalo ikotkan takder lar menyedeykan sgt, cuma aku terasa sedey dan aku nanges sebab aku tatau naper mende tuh jadi gitu. Walaupun aku sedey, muka aku tetap camtuh gak, muka sengal. Kekadang orang tatau yg aku tgh sedey, agaknye aku nie poyo kot.

6. Aku kena tidor pakai selimut walaupun di tengahari yang panas. Cuaca panas cam nak giler pun aku tidor dalam comforter tebal, cuma dalamannye aku berbogel la (miakakakakaka). Kekadang mak aku pelik biler aku baring kat sofa pun aku tarek comforter, pantang berbaring, aku mesti nak berselimut. Aku takot orang nampak dalaman aku kot.

Arrr…takder la pelik sangat pun, cuma ader sesetengah orang akan kata, mende yg aku buat tuh pelik.
p/s : Cik Mai, mari layan Tag!!!!