Friday, June 27, 2008

My fwens

Mereka & Aku yg tgh sikat rambut
This photo was taken 2 years back in Genting. Kiterorang gi lepak kat genting selama 3 ari 2 malam. See, betapa santainye kiterorang yg sengal nie, bole duduk kat depan kedai. Aku plak ngan selamber rocknye sikat rambut. Sungguh tak snonoh. I miss all those moments that I had spent with my fwens, Koko, Tuna, Shuwen, Ezna, Skybax@Bob, Joi, Udin@Oron, Elboone & a man yg penah singgah sekejap dalam idop aku. Ada lg sorang minah, tp sbb aku dah banned dier seumur idop, so aku anggap lar dier tak penah wujud.

Lepak Di Pantai- Citer Seram La Kunun.Main tanam² kaki dalam pasir.
Gambo yg nie plak tahun lepas, kat langkawi. Le Tour. Santai kat pantai. OoO..itu minah ada juge. The same fwens cuma penambahan ada Ann@Temah (gf Koko) & Mai (gf Udin). Ezna plak takder. Lelaki yg penah singgah dalam idop aku pun dah takder. It was really fun. Aku yg tgh totop paler ngan sweater biru. Eh, mana plak sweater aku tuh, baru aku perasan sweater tuh ntah mana nye ilang lar. Miakakakaka... weh kekawan, jum la gi bercuti!!!!! Nie motif aku sebenarnye tetiber buh gambo utk entry nie....lama kiter tak gi bercuti! Sekiranya ada penambahan ahli, diterima. Tp ini group takkan berpecah, semoga berkekalan sampai bebila, hanya maut sajer memisahkan kiter. Aku tatau nak buh aper entry. Ari² citer karnival pun bosan.
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

1 comment:

ita.itu said...

seronok kn kalo lepak ngan kengkawan..kalo dah kawin susah skit tau