Tuesday, June 10, 2008

Sgt Penat

Penat Tau
Semalam start keje after bercuti selama 2 mgu. Masok je opis, haiya, AhSo sudah pindah, dapat plak penganti yang lebey kurang je sama cam Ahso. Takpe, kasik test dulu camner. Manjula plak cuti sakit sebulan. Ankel dier retak masa cuti. Sian Manju. Smoga Manju cepat semboh ek. Mlm td sgt ajaib, mata aku ngantuk seawal jam 10pm. Musykil, aku tatau aku terlelap kol braper pun. Bebaring teros hanyut ke alam mimpi. Tp mlm tadi tak mimpi pun. Kepenatan otak kot, sampai mimpi pun takder.

Sleep Like A Baby
Sesedar around 6am. Aku rasa hangen laks. Aku kan dah masok keje tghari. Sebok laks mata aku nie jaga pepagi buta. Aku sambong mentido sampai jam 8am. Then bgn iron baju & bekpes. Menom nescepe je pun. Later² baru mamam.
I Need Somone To Hold
Di kala idop keseorangan ne kan (kesian ek munyi), I need someone to hold me bila penat tahap babun camnie. Picit² ke, urut² ke. Miakakakaka (gedik tol- aku mmg sker gegedik). Tp apakan daya, dah idop sesorang. Balik umah pun ngadap 'hosmet' pink. Nak carik hosmet, aku sudah serik. Lgpun aku nie cerewet orangnya. Nak² plak aku nie perangai cam orang zaman purba je bila duk dalam umah, cam tak cukup kain. *malu* kang pengsan laks hosmet. Oh ye, mao mandi la, mao pegi meeting. Nanti mlm sambong menjelajah.
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

7 comments:

13may said...

cuba pegi berurut time penat2 gini...

best wooo!

Kos Serani said...

PINK tu sapa pulak??? sofa u ker..atau TV??? kalau si NICKY tu aku tau kamera u yg suka mengendap org tu.
Cuba la bela pets reen...X la bowink n sunyi sangat kat umah...anjing ker...kuching ker...boleh la jadi penghibur. Mcm aku...tiap hari membebel dgn Beruk2 aku tu...ntah paham ker mereka X

axim said...

sensorang nih memang boring,tapi kenkadang tuh aku memerlukan waktu bersendirian tu untuk diri sendiri....right now i'm better off on my own....lagi bagus...hehe

Jentayutiara said...

sepi i2 indah(?????)uhuk2 uhuk2 & menjadikn tension tahap gaban

hUmmY said...

meh la aku urut!

servis baek punye~

muahahaha!

matamerah said...

Sepi the movie edisi kucing nie :D

.::WaNiE::. said...

aaa org zaman purba..laki ku kata aku mcm org asli sbb asyik xmo pakai baju..hahahha