Thursday, June 12, 2008

Bertukang

Mgu depan aku start bertukang. Mesti aku akan kepenatan. Byknye keje! Huarghh... abes la aku kena panjat memanjat, pasang itu dan ini. Kena aku gi berurut ujung mgu!

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

11 comments:

menteil said...

kau kena halau ker?

then wat rumah bawah jambatan?
haha..
opsss...

Wiween @ Awin said...

wa wa bertukang plak akakku ini! huhuhu :P :P kak, karnival da nak start eh?? awin pun masih bz x abis2 ngisi buku2 profile, adab blaja sume tuh.huwaaaaaa

.::WaNiE::. said...

wahwahwah okla kire exercise

Heartless Devilish said...

menteil: kalo bole buat umah bawah jambatan..aku buat dah...

wiween: mgu depan start bekerja keras!

wanie: eksesais sewaktu bekerja

ita.itu said...

HD, ko kena biasa panjat memanjat..sok2 sng ko nak panjat..kah.kah.kah

Heartless Devilish said...

ita.itu: hahaha...nakal ko nie ek.. saper ajer aku nak panjat nie weh??
aku tak panjat lar kalo tang tuh..aku merangkak je..siap mengaum.. aumm aumm... nyumm nyumm...hahahaha

hUmmY said...

wakakakaka!

lucahla ko!

aku x bese oke lucah2 ne!

:))

Syam said...

buat reban ayam ke reen?


-----------------------------------
syam @ http://aeropama.blogspot.com

axim said...

ita memang sengal...dia seronok sangat tuh sebab semalam dia dapat hadiah baaaeekkk punya dari hubby dia sempena besday...haha..tu mesti panjat memanjat tuh...kahkahkah..

anyway,selamat bertukang untk ko!!

pReciOus shaRihaNa iLesOr said...

btukang watpe tue?
heee.

*sebok jer*

:-D

retna said...

ko nk bertukang??? biar betul reen? larat ke nk pegang hammer tuh :p

hehhehee