- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: 50% Siap

Thursday, June 26, 2008

50% Siap

Sesi Buh Jaring & Susun Meja
Semalam dah siap 50% umah antu ku. Pasang jaring kat atas. Meja kusi dah susun untuk buat lorong. Arinie bole buh kain buat dinding. Aduh, penat betol. All out segala tenaga pompuanku. Nie mgu depan konpom aku kejOng. Sok nak bakar kemenyan. Kasik pangey segala momok² masok. Miakakakaka. Sonok keje ngan bebudak nie. Ramai plak bebudak laen jeles. Sebok beratur depan pintu, buat muka kesian sbb nak tolong. Duhhh bebudak nie, bab buat keje merepek mmg korang cepat kan. Suh duk dediam dalam kelas blajo, korang takmao. Arinie kena siap utk wat lorong & dinding. Kalo tak, sok mampos aku kena tido kat skolah siapkan mende nie. Weh, korang wahai kekawan ku, takkan ANN sorang je yg sudi nak tlg aku ari karnival nanti. Tak kesian kat aku ke weh??? Kekawan aku ramai gi peksa pagi sabtu nie la, sbb tuh aku tak cukup kakitangan. Shuwen? Mai? Udin? Tuna? Koko? Joi? Korang nie.. tak baek tau gelakkan aku.
Ini pintu keluar ye kekawan. Gelap tak dalam tuh? OoO..Siyes gelap & seram wokey.

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , ,