Sunday, June 01, 2008

Loaf Wif Me

Petang tadi melepak bersama ultramen & power puff gals (kekununnye la). Ampes, dierorang taknak layan rekues aku utk bergambo ngan ultraman! Menci~~~~~~~
Nie la kekawan aku yg bengong. Motif utk berjumper- membincangkan tentang majlis perkahwinan sesorang. Jeng jeng jeng. Saperkah itu yg BAKAL MENJADI PENGANTIN? Bakal Pengantin & pengapit sumer ada dalam gambo di atas. Dulu kami mmg kerap melepak di ujung minggu. Tp kali ini kami nye keahlian bertambah seorang. Baby comel- Adam- anak kepada Ezna & Cho. Tak lama lg selepas bakal pengantin itu melangsungkan perkahwinan, smoga cepat dapat baby juge la, bole temankan Adam. Nanti aunty kasik kawan kat Adam ek? Eheks~

Nadia & I

Aiyak. Ternampak ada shooting. Sempat laks suh Nadia bergambo. Miakaka... Ann@Temah mata berbulu. Dia mao Stacy. Mintak maap la ek. Stacy sudah balek kampong. I pun minat Stacy juge. Gambo ngan Nadia sekadar bikin kenangan maaaa..

My Outfit for today- Pink lg...
Nie dierorang sker tol ambek gambo montot aku tau! Korang jgn ar komplen persal gambo aku sumer gambo blakang je. Nie tukang gambo yg sker blakang aku, bukan aku yg nak tunjuk. Maklum la muka aku tak comel, so blakang pun jadi la kot. Kalo aku yg tangkap, mesti lar gambo muka orang. Nie camner aku nak tangkap gambo aku sendiri? Laen lar kalo dah takder tukang ambik gambo sgt cam aku gi Genting aritu, bole la aku petik sendiri je.

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

19 comments:

hUmmY said...

pedih mate aku tgk pink!

;p

tayah aa bateflai ko tu!

tayang bontot watpe!

bkn ley rabe pon!

ops!

hahahahaha~

Heartless Devilish said...

hami: jgn ko mimpi nak raba montot aku tau! hahahaha....

menteil said...

oo..
sempat gak amek pic ngan awek aku ek...
haha..

aiyak!!
tengok!!
montot lagi..
ades!!

Heartless Devilish said...

menteil: awek ko ke tuh weh? mintak maap la ek..aku sker rambut dier..sbb rambut dier cam rambut aku yg belom diblow straight...

kan aku dah bilang...aku terpaksa tayang gambo tuh..pasal tukang gambo sker ambek gambo blakang! hahahaha

matamerah said...

Loaf with me...ermm MLM baru ke ni?? Kena cari downline ek..Jual apa ni Reen? Wkakakaka. Jangan maraa ekk.

ukane said...

hahahah.. dalam gamba nih macam adam anak aku la pulakkan? huhu.. jangan marah ye cik ezna

cemut said...

hahaha.xdpt bgambo ngan atromen .. bgambo ngan minah gerbang plak..hahhaa.

Syam said...

wow..bergambar ngn nadia tu. i mmg minat die. suare die mantap. best!

Honeylemon said...

wah.. bestnyer dpt gmbar ngan nadia....

tp paling mahal pic last tue..... hik3x...

ann said...

huaaaaaaaaaaaa... aku menci... aku menci tgk pic ko ngan nadia! jeles!!!! huaaa aku mau stacy... menci2.....

ita.itu said...

waaa..aku suka nadia..jeles ooo

lily lotus said...

phewwiittt!!

Jentayutiara said...

best ar gmbr ngan nadia, jeles nie..

.::WaNiE::. said...

hakhak hak..ko xdek intention nak kuruskan montot ke wey..hahaha

Fendy said...

bersama artis tue

tinker said...

wah wah..
very sexy back..
ehehee..
how r u dear
its been a while since d last time me dtg..
missing u..
huggggg

pReciOus shaRihaNa iLesOr said...

wah.
nasib i xske nadia.
so.
xjelessssssssss.
yeay~!
uhuk.

nice selendang tho.
;-)

Heartless Devilish said...

matamerah: load wif me tuh website kawan aku la...sama konsep cam myspace gak..

ukane@mai: hahaha..sakan ko ngan udin kan..melayan si adam...takpe..blajo dulu...ambek berkat la ok..

cemut: minah gerbang pun jadi la tau~ abes dierorang nie takmao tunai rekues aku...

syam: aah..sore dier bole tahan.. tp besh lg stacy..muekekeke

honeylemon: muekeke.. pic last tuh mahal ek? adeh..pic last tuh merepek je lar..

ann: miakakaka..sian ko weh..takpe..nanti kiter tgu stacy datang KL balek la k..?

ita.itu: tuh secara kebetolan je jumper si nadia masa kiterorang lepak planet semalam...

lily lotus: fewwitt juge la..

jentayutiara: muekekeke..awat sumer orang jeles nie?

wanie: beso sgt ke montot aku nie weh? ampes nye la statement ko kan..

fendy: dier artis..saya bukan..

tinker: hello baby... later2 i gi melawat blog u k...miss u 2

sharihana: hahahaha..i sker stacy juge...tp takder lar taksker nadia..i sker sumer..i kan mesra alam...

selendang nie anak murid kasik.. pakai je la...byk gak shawl nie..tp paling sker yg nie..sbb kaler merah

.::WaNiE::. said...

XDEKLAH WEY SAJA GURAU..JELES JEK TENGOK BODY KO :(