- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Loaf Wif Me

Sunday, June 01, 2008

Loaf Wif Me

Petang tadi melepak bersama ultramen & power puff gals (kekununnye la). Ampes, dierorang taknak layan rekues aku utk bergambo ngan ultraman! Menci~~~~~~~
Nie la kekawan aku yg bengong. Motif utk berjumper- membincangkan tentang majlis perkahwinan sesorang. Jeng jeng jeng. Saperkah itu yg BAKAL MENJADI PENGANTIN? Bakal Pengantin & pengapit sumer ada dalam gambo di atas. Dulu kami mmg kerap melepak di ujung minggu. Tp kali ini kami nye keahlian bertambah seorang. Baby comel- Adam- anak kepada Ezna & Cho. Tak lama lg selepas bakal pengantin itu melangsungkan perkahwinan, smoga cepat dapat baby juge la, bole temankan Adam. Nanti aunty kasik kawan kat Adam ek? Eheks~

Nadia & I

Aiyak. Ternampak ada shooting. Sempat laks suh Nadia bergambo. Miakaka... Ann@Temah mata berbulu. Dia mao Stacy. Mintak maap la ek. Stacy sudah balek kampong. I pun minat Stacy juge. Gambo ngan Nadia sekadar bikin kenangan maaaa..

My Outfit for today- Pink lg...
Nie dierorang sker tol ambek gambo montot aku tau! Korang jgn ar komplen persal gambo aku sumer gambo blakang je. Nie tukang gambo yg sker blakang aku, bukan aku yg nak tunjuk. Maklum la muka aku tak comel, so blakang pun jadi la kot. Kalo aku yg tangkap, mesti lar gambo muka orang. Nie camner aku nak tangkap gambo aku sendiri? Laen lar kalo dah takder tukang ambik gambo sgt cam aku gi Genting aritu, bole la aku petik sendiri je.

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , , , , ,