Saturday, May 31, 2008

Ultraman Di Sg Wang

Entry nie khas utk Kak Ita & Anak²nye. Tadi gi jejalan kat Sg. Wang. Then tgk ada ultraman. Ada 3 ultraman katanye. Weh, ultraman nie ada braper byk lar? Ada Ultraman Tiga, Ultraman Nexus??? Aiyak...am not that good in ultraman. Kalo bab 'mengaum' aku terer ar.
Kak Itaaaaaaaaaaa....bawak anak² gi Sg. Wang. Bole bergambo ngan ultraman. Tp ada waktu la ultraman kuar. Kena tgu raksasa ada baru ada ultraman tau. Hehehe. Rasanye kol 4-5. Then yg pasti, kol 7pm ada lg ultraman.

Ultraman Showcase Di Sg Wang
30 May - 8 June

Ultraman Tgu Raksasa
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

5 comments:

ita.itu said...

HD ada byk otomen tau..x silap aku ada 6..hehe..maknye pun tau ok..dah ckp ngan laki aku psl ni smlm..tp dia kata mls la pulak nak bwk..haha...kalo tau siadik mesti mengiau nak pg kan.hehe

Wiween @ Awin said...

wa wa waa..otromen tu!! kekeke taro ke ace?? adey tingat zmn kekecik suke tgk otromen ace! hikhik..tp gaban & kesatria baja itam lagik besh arr..

cepotet said...

ahahah. sejak bila suka otomen ni? akak ni kelakar la. cumel pun ada.

hmm, japgi mesti ada orang orangan yang akan sebuk nak mentiru akak. hikhik. :p

lindosh said...

anak buah aku kalo tau neh pasti rengek soh parents dia bawakpegi. ultraman btol2 ke neh? gergasi tu kah? pukul brapa neh???

harus kasitau kat abg n akak aku sbb dorang ada kat kl skang neh!

adique said...

wahhh..otomen ar..ni jaman tok kadok dulu layan ni..tp skrang ni kalo tgk kat tv menyampah plak...kui kui...kita nak layan cj7 ar skrang ni :)