Monday, May 05, 2008

Uji Ketajaman Mata Anda

Bina ayat.
Berdasarkan pemerhatian anda, apakah yang anda bole nyatakan mengenai gambar di atas?

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

18 comments:

hUmmY said...

woi!

aku nmpk smtg yg lucah!

koank nmpk x pe aku nmpk?

ke aku soank je nmpk?

*gosok mate lelaju!

hahahaha!

lindosh said...

hehe cane nak bina ayat.. rasa nak gelak je dulu.. nanti2 la yee sambong bina ayat :P

Witty Angel said...

ngeeee mcm nampak tp x sure tp adekah xxx?hahahahahaha

alvinaLIN said...

cara dali noh ponu pelik,kadak dayung..

LaDySLeepLeSS said...

Saya memang suka membina ayat:

1. Terdapat seorang wanita tersenyum sehingga menampakkan giginya sambil membenarkan dirinya difoto.
2. Seorang lelaki yang telah menculik seekor anak kucing lalu menyembunyikan anak kucing itu di dalam seluarnya juga tidak perasan bahawa dirinya juga termasuk dalam foto ini.
3. Seorang blogger bernama Reen telah mengedarkan gambar ini ke serata maya... ahahahha...

ann said...

hahahaha.... macam ni dikira bina ayat x?? sbb aku nk post gelak aku x lehhh.. hakhak.... asal laa nmpk macam sesuatu yg tersentil di balik seluar tuh.... wakakakakaka.

tinker said...

hehehehe... funny!

cepotet said...

tak pandai mengayat la kakak. :p

ukane said...

hahahaha.. reen sengal!

13may said...

hoh???
mencabar minda sungguh nak buat ayat....hehhe hehhe

tengah pikir...nak buat ayat biru atau kuning...hehhe hehhe

.::WaNiE::. said...

seorang ppn memakai baju putih dan topi yg sedondon dgn warna bajunye [buat2 xnmpak sekitar yg dibelakang tu sume]

ita.itu said...

kah.kah.kah..tut dia leh terkeluar ketepi kan.haha

lovely-fake said...

tapi kan..kenapa ketepi?patut la dia mcm mengepit jek hurmm

lovely-fake said...

ko agak la kan, mamat yg tgh lepak kat kedai minum tu pandang sapa aaa..pandang ppn tu ke lelaki yg tgh mengepit tu

ArELeEz said...

cam 18sx jer.. heh heh..
ermm.. xpon, gal tu gelakkn guy tu coz dia pakai suar t'balik kot!
???

Wiween @ Awin said...

mat saleh x pakai spender!! kakakakakakkakkaka

flinty.farah said...

hahahaha...
"seorang lelaki dan seorang perempuan telah tertukar seluar secara eksidenteli. si lelaki pula dengan sengaja tidak memakai brief lalu menampakkan sesuatu"
hahahah

Hashim said...

Baikkkkkk Punyaaaaaaaaaaa