- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Outkast Versi Kaen Pelekat & Terompah

Thursday, May 29, 2008

Outkast Versi Kaen Pelekat & Terompah



Sila tekan pause kat lagu Mariah Carey (sebelah kanan anda) untuk menonton Klip ini.
Now I Present to You.. Outkast Versi Melayu Berkain Pelekat & Terompah
SEMPOI

*Anak² Tunku Imran & Rakan² Membikin Clip ini Khas Utk Tunku Imran Sempena Besdaynya aritu


Aku nye krem perot tgk klip nie. Aduh koko weh...apa ko takder keje mao bikin di opis ya??? Sempat plak dier wat klip nie. Pecah perot aku gelak. Saya suka kekawan anda itu wahai mr. koko. Miakakakakakaka. Sgt comel tau! Sweet! Hey-A-Yah. Macam real giler! Siap ngan sorakan gadis² gitu! Aduhhhhhhh.....takbole tahan tgk itu kain pelekat la sama itu terompah! Dah la RedMummy ada entry pasal kaen pelekat & kaen batik arinie. Teros dapat clip nie plak. Ya ampun. Wahai incik² dalam clip. Saya nampak itu gambo. Gambo sapa ar? Hahahahahaha... saya tolong promote ini clip k. Hah..kalo korang tgk nama² dalam klip itu, sila totop mata anda la ek! Lalalalala... very the DaBoom! Tgk..jgn tak tgk! Beshhhhhhhhhhhh... siap gegelek montot gitu! Rambutnye juge aku kenot go!!! Kalo lalat masok..konpom sesat!

Mr. Koko (tukang edit clip) Bersama Incik Tuna.
James Bond Versi Malaysia Mari.

*Oik koko@along, jum aaaaaaaa...gi pantai! Oik Korang (geng² hankypanky) sumer..jum ar..jum..jum! :þ bole bikin aku punye clip plak.

*edited on 31st May
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , , ,