Thursday, June 19, 2008

Selagi Ada Cinta

Telah kulakukan semuanya kasih
Telah kukorbankan segalanya
Namun ku sendiri tak pernah mengerti
Apa yang engkau fikirkan
Apa yang engkau inginkan

Ku tahu kau tak pernah setia (kasih)
Ku tahu diriku tak bererti
Namun ku sendiri tak pernah mengerti
Apa yang engkau fikirkan
Apa yang engkau inginkan

Selagi ada cinta di hatiku
Selagi ada rindu yang membara
Selagi air mata ini mengalir
Kau tetap di hati ini
Cintamu tetap di hati

Selagi ku mampu bertahan kekasih
Jangan sampai cinta tiada lagi
Jika memang cinta tiada lagi (kasih)
Tinggalkan aku sendiri...
Tinggalkan cintamu kasih...

Selagi ada cinta di hatiku
Selagi ada rindu yang membara
Selagi ku mampu bertahan kasih
Ku terima segalanya
Walau hatiku merana...

&*(^%^%&(&)%^%$#@@. Tatau nak ketek² apa. Dpt 1 sms dari jauh (seberang laut je, hanya tambak johor menjadi penghalang) yg sgt menyentap hati pagi tadi. Ntah ek. Blur aih. Miakakakaka. Merepek taim sambil makan kerepek.

*Gambo di atas adalah satu barang perhiasan yg terdapat di rumah Kos.
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

11 comments:

shaofie said...

miakakak...
lagu ni jiwang laa..
tp aku lyn gak...
selagi ada... lalalal...

Syam said...

gila jiwang sis...tangkap leleh ni.


-----------------------------------
syam @ http://aeropama.blogspot.com

ita.itu said...

aku terbayang mulut ning yg beso tu je,.,hehe

.::WaNiE::. said...

bawak bertenang :D

Kos Serani said...

This Song is one of my Fav Song, long time ago...thanx to remind me and bring all those memory lane..uhuk...uhuk

adique said...

reen...amboi dah layan jiwang ek dia...sentimental ni haa....

ryann said...

pheewwwwwit... musim musim melankolik ni.
cinta kenapa perlu ada 'selagi' ya. seakan cinta tidak tetap di situ. manusia yang merubahkan cinta. cinta itu suci dan bersih, manusia yang menodai.

alvinaLIN said...

wei,mak la sedih...raan mu tiak pagi tok ruah samah breakfast?sambil oku ya claim befdei present ku so muu?hehehe...yalah,ptk ku kena tunda...oku pun frust...belajar dengan tekun&bersungguh2 tapi last minute diberitahu periksa tunda...hampeh!!

Along Arman said...

wah wah........
sEdang bErbunga-bunga cinta kEr?

hUmmY said...

sentap itu indah!

kan?

hahahahhaa!

Honeylemon said...

dah abis ker kerepek tue??? mintak ckit... hehehe....