Friday, February 29, 2008

Bowling Lagi

Minggu nie bz ngan bowling MSSMKL kat Endah Parade. Aku tukang menyebok je. Nak kata aku anto..bebudak nie pi sendiri ngan mak pak memasing. Sgt besh layan bebudak maen bowling. Kategori plak ada 6. Bawah 12 tahun, bawah 15 tahun & bawah 18 tahun, utk dua jantina, lelaki juga perempuan. Aku bawak budak laki je la.. no gal sbb skolah aku takder gals!

Team sekolah aku.. tp si baju merah itu adalah rakan kepada bebudak aku nie..



Bebudak bawah 12 tahun... that's how they bowl... cam pro kan?
Pemain tangan kanan & juga pemain kidal..

Nie result utk beregu... yg atas itu pemain lelaki bawah 18 tahun
yg bawah itu plak pemain lelaki bawah 12 tahun..
Huhuhu..aku tgk pun kecot perot...

Tgu ambek medal memasing.. nie sumer finalist...

Hoyeee...dapat hadiah

Tuh si baju oren... khas utk incik kuchalana..
tuh hah...budak VI... Johan bg kategori bawah 18tahun..
Hensem & manis budaknya... hahahahaha
Bising tol bebudak VI nie... blwekkkkkkk :p

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

3 comments:

Misha_mi said...

wahahaha..!!

aku kagum!!

Reen: nnt ajar anak² aku men bowling eh!!..

cepotet said...

err.. nape gambo tu utk incik kunchalana je kak? utk saya takde ke? ngeee.. *peace kat abg ole*

Heartless Devilish said...

Misha mi: aku takder masa nak mengajar bowling la...
ko anto je sendiri kat memaner bowling alley yg ader program junior coaching

cepotet @ erni: ye la..khas utk incik kuchalana..sbb dier bekas budak VI... nanti akak tlg ambek gambo laen khas utk erni laks ek...
hish dak nie...sajer jer tau!
miakakakaka