Sunday, February 24, 2008

Happy Birthday Linda

Harinie Besday Kawan saya.. LiNNda_10 @ LadySleepLess, yg saya temui dalam ruangan chat mIRC beberapa tahun yg lalu. Walapun sudah bertahun tahun kiterorang nie meng-chat, hampir setiap hari, tp kami masih belum bertemu muka. Hahahaha... Ada tak 5-6 tahun Lin? Ada kan? Semoga Lin dipanjangkan umur, murah rezeki & cepat bertemu jodoh. Hish.. jgn marah ar Lin.
Saya ngan Linda ini sker berburak kosong. Apa² je la... kiterorang juga sker tag-team mengenakan orang dalam ruangan chat. Kalo orang usik Linda...saya akan back-up utk kenakan orang itu balik, begitu juga sekira mende itu terkena kepada saya, sampai kiterorang rasa ramai la chatters tak sker-kan kewujudan kiterorang nie sebenarnya. Hahahahaha..ader jer yg kiterorang nak citer tetiap hari.. kalo berhari tak chat..kami akan apdet-kan citer², gosip² terbaru. Anyway...
Happy Birthday Linndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sila klik di bawah untuk ke blog Cik Linda
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

4 comments:

LaDySLeepLeSS said...

Uiii... siap ucapan dalam blog ko nih... hihihihi.. 10-Q la.... terharunya.... :)

ita.itu said...

happy bday linda...mintak hadiah tau kat HD..hehe

LaDySLeepLeSS said...

HD tu sapa plak ita?

Miss Reen said...

HD tuh aku la lin..
Heartless Devilish
miakakakakaka