Sunday, February 24, 2008

Petang Yg Pedih

Petang tadi aku sangat bosan. Aku dah menonton Melodi yg penoh ngan gosip panas. Aku siap terlelap la plak. Then aku bangun..aku rasa sgt lapo. Sambil aku ber-ym ngan 'dia', aku menanyakan adakah dier ok kalo aku membuat something yg aku teringin sgt nak buat. 'Dia' kata ok..so..aku pun sesengih la depan pc. Aku mandi, sesiap.. Aku pi ke BB, aku carik kedai makan. Aku selesai bersantap, aku menapak ke Sungei Wang Plaze. Aku mencarik kedai kegemaran aku. Hehehe...... sambil sesengeh kat depan pintu kedai..akhirnya...

Jika anda kurang gemar dengan entry aku yg ini..sila klik X di atas...
Abaikan profesion aku, kerana aku hanyalah seorang insan biasa yang mempunyai keinginan seperti manusia laen, mempunyai hobi dan minat yg agak kurang senonoh la kan.. hahahahaha
Ms Kinki comel yg sebok men-design my baby...

Aduh...pedih sket... enjet enjet semut..sapa sakit naek atas.. gitu ar rasa dier..

p/s: Sok sok aku sambong laks kesah ini... tgh pedih nie...aduhai.. cik Mai & incik Oron sudah melihat hasilnya.... nampak memedihkan, aite?
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

11 comments:

Ummi said...

wawawawa kak Reen! did u get that rose one???

.::WaNiE::. said...

wewewe...meh nak tengok sket gambar apa..

kuchalana said...

wei.. aku ingat ko buat kat muka ke.. tapak tangan ker.. kat blakang susah la org nak nampak.. :P

Heartless Devilish said...

ummi: no rose...

wanie: nenanti dah ok..aku tunjuk la ek...

kuchalana: kalo kat muka.. aku kaler je....sama lar ngan tapak tangan..
tang blakang la besh..biar orang tak nampak...

ita.itu said...

babe, tahan tuh...sakit kan..aduhhh

Misha_mi said...

sure sakit kan?

adeh2..cemana le ko bleh terfikir nak gi buat Reen?

aku tnguk pon ngeri+meremang bulu roma + rasa nak mati pon ada!!

anyway congrats.. sbb ko dh dpt apa yg ko idamkan..

:p

Heartless Devilish said...

ita.itu: sakit..tp aku tahan je..sbb aku nak sgt mende nie..dan aku sanggup menahan kesakitan itu..

misha mi: sakit sakit..sakit sket je..cam enjet enjet semut..sapa sakit naek atas.... hehehe..at last aku dapat apa aku nak sgt kan?

eya ahmad said...

tunjuk sket gambau aper.. heheheh... nak tengok ni

Katak Yang Hina said...

alaaa..... buat kat atas montot cemaner aku nak tengok... kalo aku selak karang mau penampo hinggap kat muka aku plak..

Heartless Devilish said...

eya: baru apdet tuh hah..pi tgk

katak @ puad: hahahaha..ko tgk gambo sudah la..nak tgk dekat2 kalu..bahyer tuh... bukan takat penampo..aku kasik kaki teros..miakakaka

lin said...

wow, adon pun ms.kinki,mesti gempak tatto noh!!