Friday, February 15, 2008

Kucing?????

Adakah aku akan menjadi peminat kucing? Ohhh tidak..aku seorang pengeli kucing. Aku takot kucing walaupun aku tau kucing itu jinak. Eiiii.... geli geli geli. Miakakakaka.. tp ada sorang kawan .. mintak tlg carikkan kucin... so aku ngan yg takbole tido..aku pun surf la kan... carik kucin dalam incik google... cariknye carik..jumper la satu website ini... wahai kawan ku itu..sila daftar ar ek..situ sgt byk kucing untuk di-give away... kekawan laen yg baca entry nie juge..kalo berkenan nak kucin.. klik la ek... comel sungguh kucin² itu...meow...meowww....

Aku takat brani pelok patung kucing je..meow meow meow..
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

5 comments:

eya ahmad said...

waaa reen samer la kita.. aku pun takleh ngan kucing.. geli geleman.. pastu ekseli aku fobia.. sebab masa kecik penah tgk dak pompuan ni kena cakar satu badan... so sampai skang, biler aku pegang kucing, then dia kuarkan taring tu, autonyer aku akan mencampakkan kucing tu.. so better tak pegang kan.. ngeh ngeh ngeh

Heartless Devilish said...

eya: wahhh..kiter satu spesis..tp aku fobia sbb aku yg kena cakar!!!! abes blakang aku masa kecik2... sampai skrg aku jadi cam...so geli..

.::WaNiE::. said...

aku suka tgk kucing yg comel2 n gebu..aku suka pegang kucing klu kucing tu mmg takkan kuarkan kuku dia tu, yg xkan tunjuk gigi kat aku..ada dua je kucing yg aku suka pegang, dulu kucing tu ktorg kasik nama snowbell, putih bersih sgt manja, dengan lg satu kucing laki aku kt kg, yg sangat mengada2, pijak pasir pun xmo..haha

ita.itu said...

heart..aku pun x brani ngan kucing..geli la

13may said...

jgn bela kucing...taik busuk!

hahah :D