Sunday, February 10, 2008

Waiting For Monday

Berhari aku dok makan. Makan dan makan dan makan. Sok aku nak gi operate gusi dah, so mesti aku takbole makan mende keras². Arinie aku gi tesco sesorang makan KFC, petang aku makan ngan Mai & Udin, makan nasi, tp dierorang makan sup je la, sbb dierorang nie tgh diet. Tak sabar laks nak tgu ari sok nie, aku malas dah nak bertangguh menahan sakit. Dr Salinaaaaaaaaa... here I come.... nak cabut gg! Ye ye, sok cabut gg. Ezna akan menemani aku dan akan disertai oleh 'dia' dan wahai incik Skybax..jgn lupa bawak cd CS 2 itu ok? Agak² sok nye cabutan bertuah itu berjaya tak? Bertuah la sangat ek..huhuhu..sakitnye~
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

2 comments:

ukane said...

Untuk Cik Reen, good luck for tomorrow! Aku harap mesin tu tak ter off lagik! Kalu kurang darah, anytime u can call me!~ Bagitau Ezna, kalu darah kat GH tu tak cukup ai dengan bebesar ati leh derma sepain dua kat ko. Hehe.. pree jer ai kasik.. Hiks..

ita.itu said...

nak operate gusi..?? x takut ke babe