Saturday, February 02, 2008

Maafkan Kepergianku


Maafkan Kepergianku
by Ruth Suhanaya

Tak ada lagi kata yang terucap
Jangan ada lagi tetes air mata
Disaat kepergianku untuk selamanya

Maafkan caraku ini
Yang tak ingin kau terluka
Karena diriku
Terlalu mencintaimu

Maafkan kepergianku
Yang inginkan kau bahagia
Tanpa diriku
Untuk selamanya

Lamanye la tak layan lagu jejiwang nie kan. Asyik lagu gegar paler je. Uhuks.. lagu nie aku penah wat entry dulu masa aku nak lepaskan certain things dalam idop aku yg tak braper besh nie kan. Dah nak camner, kekadang mmg aku terpaksa lepaskan certain things demi kebaikan bersama. Aku taknak orang pepenin pasal aku, taknak orang susah ati pasal aku. Mungkin kewujudan aku nie membebankan idop orang. Aku nie kekadang tanpa sedar, separa sedar la kan, aku nie sebenarnye menyemak dalam idop orang. Sori ek. Tak sengaja. Aper² pun.. aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kalian... (lap air mata.. sob sob sob)
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

2 comments:

ita.itu said...

kdg layan lagu2 cenggini best gak kan

Miss Reen said...

aah kak ita..
mmg layan..sayu je hati nie..
jiwang terlebey laks aku nie aih..
hikhikhik~