- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Anger & Hatred

Sunday, February 10, 2008

Anger & Hatred

Kekadang aku rasa sgt marah, tp bebaru ini aku bole menahan kemarahan aku itu tanpa menceritakan tentangnya di dalam blog aku yg serba bengong ini. Dulu² mmg aku bole meluahkan isi hati di dalam nie, tp skrang...aku rasa KENOT. Aku tau ramai membaca, dan bila orang membaca ayat kemarahan aku, apa plak persepsi orang ek? Mmg la aku tak kesah apa orang nak pikir apsal aku pun, lantak korang la nak kata aku camner pun kan. Laen la kekawan aku yg mmg kenal aku in person, mmg aku lagu haru biru biler aku marah eh? Aku tak la marah skrg nie. Mlm tadi ye aku sgt marah... hahahaha..hanya mereka mereka yg tau saja mengetahui. Wahai kekawan ku, korang mmg sgt tidak senonoh kan, macam nak kenakan aku kan? Kalo dah tau aku tak sker, jgn la buat! Tp rasanye..dia hanya la tetamu yg tidak diundang, takper, aku abaikan. Nie aku merepek meraban sbb aku takbole nak tido la..sok nak gi operate gusi nie. Layan la blog jap sbb berhari tak layan, dok mentido layan mata...dan layan perot, makan!
Aku jarang berciter ttg orang lain yg takder kaitan ngan aku, atau yg mmg aku taknak kaitkan dier dalam idop aku dan juga blog aku. Orang sebegitu seumpama lalats (nie Kak Red nye term), kalo aku...aku sebot lg terok..cuma aku tak sampai ati laks nak menaepnye di sini... miakakakaka. Nampak sgt aku nie cam EVIL sgt. Dey... semak semak... semak idop aku.Hish..jgn plak ada yg terasa... aku cuma merepek meraban je tau. Generalization je pun. Secara over-all lar. Apa² pun aku sayang 'dia'.. oik..aku tak kata ko tau... aku sayang ko tau.. nie aku kata orang laen tau..(bgtau nie.kang ko ingat aku kata ko laks) Miakakakakaka.....>.< .... toink toink toink..lelompat atas katil.. /me tarik comforter...gegolek pelok bebear... p/s: Hen (bunyinye...cuba sebot bebetol)..perkataan di atas itu..bermaksud..hatred... kebencian..
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , ,