Saturday, February 02, 2008

Skybax In Da List

Aku ada seorang kawan..
Nama dier Bob @ Skybax..
Dier keje Pakgad kat HKL..
Dulu² kiterorang mmg rapat..
Ke hulur ke hilir bersama..tp..jgn salah sangka..dier BUKAN bf aku ek..
Hahahaha... kiterorang rapat sbb kiterorang ader satu group ini..
Nama group kiterorang.. HANKYPANKY..
So..kesahnye mmg kiterorang nye perangai agak bengong sket..
Bebaru nie beliau telah beli laptop baru..
Dan juge beliau pakai celcom broadban kot..
Dah bley on9..
Aku pun suruh lar dier baca blog aku nie la..
Semalam dier buat blog dier juge..
Apa lagi..segala pengalaman beliau yg telah dilalui..
beliau tulis dlm blog itu..
Syiok gak baca.. sbb ye la..orang cam aku nie mana la nak tau aper dierorang nie buat masa keje..
Nak nak mamat nie mmg pacak kat A&E itu..

  • Skybax PakGad
  • Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

    No comments: