Monday, February 18, 2008

Back To Work

Miakakaka...dah seminggu aku bercuti sakit...bersenang lenang ngan gusi yg dijahit. Akhirnya hari ini aku kembali bekerja. Yahooo...(yahoo la sangat) To all my kids out there... Am back.. Dengo citer anak² ku merindui aku.. hari² datang ke bilik guru jenguk meja aku. Tanya.. Where is our 'mummy'? See See... aku excited nak pi sekolah..sampai jatuh katil... dahi kena bucu katil..berdarah la plak... hish..gelabah je... harharharhar....
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

3 comments:

.::WaNiE::. said...

cis cis cis :P siap jatuh katil..tu attempt nak mc semula ke ape..ahhaha

Miss Reen said...

wanie: hish..aku takmao lg mc..
keje aku tgh bertimbun nie tau...

ita.itu said...

mesti ko baik kan x garang..tu yg anak murid rindu gitu..hehe