Monday, February 11, 2008

Gigi @ Wisdom Tooth Part 1

Aduh, cuti pun bangun awal arinie. Kol 6, aku bgn dengan penoh semangat kesukanan. Kerana arinie kol 8am aku ada appointment dengan Dentist terchenta, Dr. Salina. Aku bersiap dan tgu Ezna & Cho (laki Ezna la). Gi sarapan, aku makan 1 set roti bakar & 2 biji telor rebos separuh masak + milo o suam. Kena isi perot dulu. Ezna laks bawak cekodok. Miakakaka.. semangat minah nie nak kasik aku rasa cekodok sblom aku takbole makan. Tp aku tak makan, sbb aku lom rasa nak makan cekodok. Dah siap bekpes, aku dan Ezna pun naek la teksi ke HKL diikuti ngan Cho yg diblakang merempit. Inilah dia Jabatan Bedah Mulut HKL. Huhuhuhu, dah sampai, letak kad appointment, aku mula lar rasa nak berak, nak kencing. Nebes weh... gusi aku nak kena kopak. Duh duh..atetnye la... pastu Skybax datang ngan uniform dier. Syiok wor, cam gathering laks. Ezna dah dekat 2 tahun tak jumper Skybax @ Bob.

Ini gambo aku dicandid oleh Ezna. Aku dok berdiri, jalan ke hulu ke hilir. Tgu turn. Lama tol nak sampai turn aku. Fed up tol. Tp aku paham tugas doktor², byk kes dierorang nak handle. Dapat aku plak nanti..tatau la braper lama dierorang kena 'kopak' gusi aku lak. So, biar la aku kemudian, sian gak aku kat pesakit seterusnya yg dok menunggu turn. Aku berdiri kat tepi dinding tuh sambil tgk pintu. Muekekeke, aku nampak Dr Salina. Dier tgh ada patient.

p/s: Nie baru part 1... nak tido dulu..tgh menahan denyutan yg maha hebat skrg. Separuh nyawa gak rasanye. Nanti aku sambong part 2..berserta ngan gg durjana itu...daaaaaaaa...
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

8 comments:

.::WaNiE::. said...

huh siannye..meh tunjuk kat aku gigi itu

Anonymous said...

Nakal betul la gg ko tu. Memang patut dibuang daerah.

Semoga lepas buang gg durjana ko makin cungggg reen!

hahahahhahahaha

Zura said...

hahahah..akhirnya ko buang jugak gigi tu.. sorry ler..aku tatau pon ko gi membuang gigi..ari ni plak tuh...di saat2 aku kebusanan kt umah sbb terlambat bangun tido dan juga aku tk pi kije...kalo tak bleh aku gi temankan ko..
huhuhuhu..!!

ita.itu said...

aduh ngerinye...

LaDySLeepLeSS said...

Syabas! hehehehe

kuchalana said...

cabaran akan lebih mendebarkan selepas cabut gigi tu.. nyut.. nyut dan nyut.. semoga anda berjaya

Udy said...

ko simpan x gg tuh reen wakaka~!

Miss Reen said...

hihihi... gg ada disimpan..
akhirnya gg sudah dicabut...