Thursday, February 28, 2008

Bowl Taim~

Since Monday aku agak bz ngan BOWL! Bukan Mangkuk Hayun...Bukan!!! Tp Boling Tenpin Peringkat MSSKL! Hahahaha... Bukan aku yg maen pun... anak² yg maen... tp aku kena la pergi.... signature aku agak penting la juge kan... kalo aku tak 'sign' tak maen plak dierorang tuh!
Arinie Final... Huhuhu... All The Best My Boys! Dptkan strikes or maen spare pun cukup! Tak Menang Pun Takpe... Janji masok final la...Tak jadi state bowler pun takpe k.... Tahun depan ada lagi... Lgpun janji pins korang lepas 180 every games. Percaya tak.. budak bawah 12tahun bole jatuhkan pins sebanyak itu utk setiap games? Hahaha.. Nanti aku buktikan..dengan mengepost gambo! Aku pun separuh mampos nak dapatkan pins sebanyak itu... seb baek la 'cicer' nie pun maen bowling.. kalo tak menganga aku kat situ...tgk je... One of my peberet past time.. memboling sampai lebam.. sampai lembik tangan.... sbb tuh aku jadi 'cicer' bowling... huhuhuhu....

I Will Be In Endah Parade Today....
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

5 comments:

ita.itu said...

babe, ko minat bowling ek..aku haran x tau..hehe

.::WaNiE::. said...

wahwah..suke tgk org men bowling tp aku yg xreti

Anonymous said...

OOooooo :)

kuchalana said...

VI Clap.. 3 4...akakkaka.... jgn marah aaa.. skolah kita mmg bermusuh dari zaman jepun lagi..

*Cikgu reen.. tu ajak kawan2 blogger join bowling inter chat room.. buat kita buat team blogger..

MK said...

cicer,
wen wi ken plei boling tugeder2? hihi