Showing posts with label bowling. Show all posts
Showing posts with label bowling. Show all posts

Friday, February 29, 2008

Bowling Lagi

Minggu nie bz ngan bowling MSSMKL kat Endah Parade. Aku tukang menyebok je. Nak kata aku anto..bebudak nie pi sendiri ngan mak pak memasing. Sgt besh layan bebudak maen bowling. Kategori plak ada 6. Bawah 12 tahun, bawah 15 tahun & bawah 18 tahun, utk dua jantina, lelaki juga perempuan. Aku bawak budak laki je la.. no gal sbb skolah aku takder gals!

Team sekolah aku.. tp si baju merah itu adalah rakan kepada bebudak aku nie..



Bebudak bawah 12 tahun... that's how they bowl... cam pro kan?
Pemain tangan kanan & juga pemain kidal..

Nie result utk beregu... yg atas itu pemain lelaki bawah 18 tahun
yg bawah itu plak pemain lelaki bawah 12 tahun..
Huhuhu..aku tgk pun kecot perot...

Tgu ambek medal memasing.. nie sumer finalist...

Hoyeee...dapat hadiah

Tuh si baju oren... khas utk incik kuchalana..
tuh hah...budak VI... Johan bg kategori bawah 18tahun..
Hensem & manis budaknya... hahahahaha
Bising tol bebudak VI nie... blwekkkkkkk :p

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Thursday, February 28, 2008

Bowl Taim~

Since Monday aku agak bz ngan BOWL! Bukan Mangkuk Hayun...Bukan!!! Tp Boling Tenpin Peringkat MSSKL! Hahahaha... Bukan aku yg maen pun... anak² yg maen... tp aku kena la pergi.... signature aku agak penting la juge kan... kalo aku tak 'sign' tak maen plak dierorang tuh!
Arinie Final... Huhuhu... All The Best My Boys! Dptkan strikes or maen spare pun cukup! Tak Menang Pun Takpe... Janji masok final la...Tak jadi state bowler pun takpe k.... Tahun depan ada lagi... Lgpun janji pins korang lepas 180 every games. Percaya tak.. budak bawah 12tahun bole jatuhkan pins sebanyak itu utk setiap games? Hahaha.. Nanti aku buktikan..dengan mengepost gambo! Aku pun separuh mampos nak dapatkan pins sebanyak itu... seb baek la 'cicer' nie pun maen bowling.. kalo tak menganga aku kat situ...tgk je... One of my peberet past time.. memboling sampai lebam.. sampai lembik tangan.... sbb tuh aku jadi 'cicer' bowling... huhuhuhu....

I Will Be In Endah Parade Today....
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.