Thursday, February 14, 2008

Haime The DJ

Haime Bersama 2 permata hatinya, Danial Syafiq & Nadia Syafiqah

Saya ada seorang kawan. Nama kawan saya Haime. Dia orang s'pore dan juge melaka. Sekejap dier kata dier orang melaka..sekejap dier kata dier orang s'pore. Memaner ajer lar. Skrg dier tambah plak...dier jadi orang kelantan. Miakakaka.... Saya selalu gado ngan dia. Hari² mau gado, tuh dulu la... kenal dia dah 2-3 tahun kot. Jarang² bersembang, kalo sembang pun mesti nak gado. Saya kata dier bengong, dia pun kata reen bengong. Bebaru nie agaknye dia pun terpengaruh ngan saya nye blog, dia pun buat blog, macam Skybax gak. Kiterorang nie satu geng sebenarnye dulu. Hankypanky Clans. Miakakaka. Dalam dunia maya nie, Haime adalah seorang DJ Radio Internet, eh..skrg dier sker ski je nak DJ, dah tak jadi part time dah, zaman dulu², ye..dier celik mata je...kalo tak gi keje..dier men-dj kat radio internet. Dier sker merapu kalo men-dj. Ader ajer la dier nak merapu meraban. Pepagi kalo dier men-dj, dier akan baca papers utk pendengar dier. Kekadang dier kasik petua, petua utk lelaki & wanita (merepek ajer petua dier). Dia ada kembar di alam maya nie, nama dia DJ Gedik. Time mengedik.. datang la DJ Gedik nie, ala ya-aw- aw. Haime pun sker nyanyi on-air (seb baek sore dier sedap) sambil maen gitar. Apa lg ek tentang dier..??? Takder dah kot.... kalo anda semua nak baca blog dier yg baru ada 3 entries tuh.. sila klik kat Haime Di Atas tuh ek...

Kalo nak dengo Haime nyanyi.. nie la kat bawah nie...



* biol laks blog nie...dok edit..tp tak bole go...
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

2 comments:

Anonymous said...

Alaaa..ko pun suka merapu pe kat blog ni...jeles la tu ada orang lain merapu...


hahahahahhaha

Miss Reen said...

singa sarkes: manader aku jeles.. aku tak jeles la.. tp si haime nie tahap merapu kekadang takbole blah...
tu dier lom start merapu kat blog dier..
miakakaka..jahat la ko nie uncle helmy! blwek blwek blwek...