Friday, July 18, 2008

Tiket Kuntilanak Kak Red

Nama aku 1st dlm list Kak Red - Hoye

Yeh yeh yeh! Dapat tiket wayang pree! Kak Red @ RedMummy kasik aku tiket wayang! Citer besh plak tuh. Kuntilanak. Citer antu! Yahooo! Tp ahad nie baru gi jumper Kak Red kalo aku takder hal. Hoye Hoye Hoye. Mekaseh Kak Red! Tak Sabar nie nak gi nonton. Mgu depan bole nonton ok kekawan. Aku kebizian wat masa skrg. Ada sesapa sudi teman aku tgk wayang KUNTILANAK?? Sila tinggalkan komen anda. Aku dapat tiket wayang satu pree, korang nak teman aku korang beli ar tiket sendiri weh! Just teman la aku k? Mana la tau, kot aku terjerit keperanjatan ke, bole gak pepelok ko yg kat sebelah aku tuh kang.
Miakakakaka.. *winks* *winks*

Nota Keinginan Kuku KakiKu: Teringin nak 'sesorang' itu teman aku tgk wayang! Saper? Ader ar..
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

10 comments:

lily lotus said...

wahahaha..selamat berkuntilanak!
ekekek..jgn smpi kena nightmare kay..enjoy the show!

take care *_*

axim said...

aku nak teman ko boleh???

Misha_mi said...

ceh..ingatkan ada la tiket free utk aku..
sedih taw!~

adriana said...

aku dah tengok... serammmm weiiii. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

13may said...

kuntilanak ni citer negara mana?

gadis misteri said...

WOW... dasatt koooo... tiket pree tuuu beb... ehhehee...

Wiween @ Awin said...

aisey mi hermana...ingat kan tiket pree citer batman tu!! huhuhuhu bley la awin join 2 kaki.agagagga :p

Wiween @ Awin said...

aisey mi hermana...ingat kan tiket pree citer batman tu!! huhuhuhu bley la awin join 2 kaki.agagagga :p

chacha said...

woh cite antu ke
wuu

cemut said...

ade tiket free yer..bawak la bf kakak.cite antu kan :d
ihihihi