- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Cleo & Karaoke

Sunday, July 27, 2008

Cleo & Karaoke

Cam biasa la kan, SabtuDay is My Fwens² Day. Nak camner je, aku takder pemeli cam orang laen kat KL nie. Mengharapkan kasih sayang dari kekawan je pun. Uhuks, so aku khaskan satu ari utk kekawan. Pas aku 'bekerja' di rumah, aku pun gegolek atas katil. Tp takkan lar ari sabtu aku nak gegolek sampai lebam. Aku pun on9 la, cari si Ann. Hiks~ Tuna & Koko ada kat Sg Wang menyopping. Pergh, cam fomfuan plak dierorang nie kalo shopping. Aku pun call Mai. Dier ada kat umah Udin, tgh tgu Joi plak. Aku minta jasa dierorang utk ambek aku kat umah sbb aku pun nak lepak sesama (ampes, sejak aku blajo nie kan, dierorang taknak ajak aku lepak dah). Sampai kat BB teros cari makanan. Ya ampun, aku nie macam kebuluran la. Makan Nasi Ayam yg pemes itu. Then lepak kat BB Bistro. Aku sms Cleo. Uwargh, lama sungguh tak jumper Cleo. Ada la kot bertahun tahun. Cleo is my chatting fwen dari Brunei. Cleo datang, jumpe aku ngan koko (koko pun chatting kat tmpt yg sama). Sungguh laen Cleo skrg. Perubahan yg baik aku rasa. Kalo dulu², kiterorang nie agak mereng sket perangainye. Skrg, aku & cleo cam fomfuan penoh sopan santun dan berbudi bahser. Aku kenalkan la kekawan aku kat Cleo. Cam serasi je aku tgk Mai & Cleo nie. Cleo dok citer kesah shopping menyopping dier. Pergh, segala macam mende dier borong.

Mai & Cleo

Blog Mai
Blog Cleo

Pas jumper Cleo, kiterorang plan nak gi karaoke. Tuna agaknye dapat duit jatuh dari langit kot, so dier banjer kiterorang karaoke. Aku ajak gak Cleo, tp dier ada ektibiti laen ngan sedaranye- makan doyan. Kiterorang menuju ke Quality Hotel. Sebelahnya itu kan E-Box. Tuh je lar port geng aku nie karaoke je pun. Mana layan yg kat YawChuan tuh. Ebox tuh more intro package, ikot braper paler nak masok la. Memandangkan kiterorang nie adalah seramai 7 orang, so terpaksa la ambek package yg rega nye RM228. Mahal kan kalo tgk reganye itu, tp jgn tak percaya, package itu adalah utk 6 jam! Ambek ko, 6 jam ko bole melalak sampai lebam.

Joi- Wat Iklan McD dalam kete
Makanan Yg Terdapat Dlm Package
Ann Ratu Dangdut Bersama Tuna & Koko

Miakakaka..satu malam si Ann nie layan dangdut sama lagu² lama. Giler tol, byk lagu yg dier nyanyi aku tak penah dengo. Nak kata Ann nie orang veteran, aku lg 'matang' dari dier. Musykil musykil. Camner lar dier bole tau lagu lelama nie. Aku cam biasa la kan, layan lagu peberet ajer. Biler aku layan videoclip, dieroang suh aku balek umah tgk utiub! Blwekk... menci la dierorang nie. Baru nak feeling layan clip.

Joi & Aku

Aku tak ingat aku tgh nyanyi lagu apa. Tp yg pasti lagu nie bukan lagu aku yg pilih, aku tukang nyanyi je. Lagu duet la kiranya. Pas jam 12.30tghmlm, aku pulang dulu ngan Mai. Takbole la aku nak layan sampai 6 jam, kang ilang sore aku yg kurang sedap nie. 3 jam pun aku rasa seksa. Asyik² aku yg kena nyanyi kan. Wlpun sore aku tak sedap, dierorang nie sudi la layan sore aku. Mekaseh ek kekawan. Nanti aku masok AF7. Mana la tau, kot ada rejki. Hahahaha. Takpun kiter satu group, wat kompolan, masok Gangstarz!
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , , , ,