- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Sukan

Sunday, April 06, 2008

Sukan

Gelombang Biru.. Menenggelamkan Sumer...
Hahahaha... Akhirnya.. Rumah Biru Menjadi Johan..
Dan aku adalah salah sorang ahli Rumah Biru
Sapernye tudung ntah la... Nie sbb dah takder idea..taram ajer lar...

Spiderman Rumah Merah...
Comel... Sian Ko Fauzan..dah jadi Maskot Rumah Merah...

Rumah Hijau .. Pendekar Melayu ye dik...

Rumah Kuning ngan peserta ala pom pom gals...
Miakakaka.. aku pun pelik.. nak kata ada dak pompuan.. sah sah takder..
Atoi..krem utak aku...tgk bebudak laki nie lelambai ngan mende pom pom itu di tengah padang

Sukaneka Tahun 1
Nak terbang ek dek? Mari Mari terbang.. jgn jatuhkan pundi kacang itu tau..
Mari Mari... Kiter lawan....

Tiup..tiup.. tiup itu tepong... Carik gula dalam itu tepong..
Kalo aku yg main..mesti aku pakai goggles..seram kalo tepong kena mata aku..

Acara kemuncak.. TALI TALI..
Semangat korang eh.. Tp camner bole kalah??
Takper...tahun depan kiter lawan lagi...

Akhirnya, salah satu event tahunan yg membuat aku bz dan hampir gila selesai semalam. Bz yg sampai ke tido aku dok mimpi kira medal. Aku nie kan bahagian hadiah, takot hadiah tak cukup, dan mmg tak cukup! Semalam aku tido seawal 9.30mlm. Kepenatan yg aku takbole nak bendung. Lom lg ngan aku yg sunburn cam udang bakar. Abes badan aku berbelang, esp tang aku pakai jam, fuh..ketara giler belang nye. Tp tiap kali aku tgk jam yg aku pakai nie, aku teringat pemberi jam ini. Windu... sgt² windu, tapi apakan daya......aku mampu berdiam diri. Wahai jam, aku windu. Biar la masa yang menentukan, andainya masih ada sayang padaku.. aku sentiasa menantimu..............

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: , ,