Sunday, April 06, 2008

Pesta Buku

Petang tadi aku pi PWTC, ada Pesta Buku. Tetiap tahun mmg aku akan pergi Pesta Buku nie. Tak penah miss. Aku sker tgk buku² sambil mencari ilham camner nak buat soklan peksa. Tak beli pun, aku sekadar belek². Aku sker pantau buku² rujukan utk murid / pelajar nie. Bukan aper, kekadang isi kandungan tak menepati citarasa. Tadi pun, aku di-approached oleh seorang lelaki, mempromosi bukunya, Comprehension, buku baru katanya la kan. Aku pun ambek lar belek, aku selak², aih... I and my grandfather bla bla bla... Aku terdiam jap, camner ayat nie camnie plak. Bukan ke sepatutnya My grandfather and I? Aku pun bgtau sama itu promoter.. dek..'salah ayat nie, camner korang bole cetak buku nie ngan ayatnye yg camnie?' Sentence structure pun tak betol, bole plak cetak dan dipasarkan? Hish..jahanam masa depan. Aku pun blah..malas nak layan dak tuh. Dok nganga..biler aku tanya soklan..nganga.. promote buku tau plak, time aku tanya...nganga..

Buku yang di-alih bahser. Sajer try test beli, nak baca. Aku nak baca then komen samada buku ini sama dengan versi omputeh.

Wat kali pertama jumper Ankel SingaSarkes
Miakakaka... ankel siap nyuruk tuh...
Ankel Singa tgh kira² buku yg aku beli..
Sapot Ankel tau.. Beli buku bapak ankel..bukan ankel yg tulis..
Beli buku dier kasik diskaun..siap kasik hadiah..
Baju t-shirt & topi pree.. utk bloggers sajer katanya...
Hahahaha... Mekaseh eh Ankel Singa
Sila la melawat blog Ankel Singa.. klik dibawah eh

http://helmysamad.blogspot.com

Aku mendengar crot cret... Ginkgo Ginggo..

Buku² yg aku beli dari Ankel Singa..
Mekaseh sekali lg Ankel Singa..sbb diskaun eh..
Mlm nie bole baca sambil gegolek atas tilam...
Sok pun cuti...so..bole baca la...

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

8 comments:

singa sarkes said...

hahahahha batu lesong punya reen! Sempat amik pic aku!!!

arghhhhhhhhhhhhhhhhhh

kuchalana said...

alamak... rugi aku xpi.. mmg xpernah mis la.. arhgggg

Heartless Devilish said...

singasarkes: miakaka... ankel nie..memalu laks.. semalam ada dak tuh ambek gambo kiter per..
batu lesong ko pangey aku...siot nye ankel..hahahahahaha..
leks lar ankel..aku promote ko nie...

Heartless Devilish said...

kuchalana: pergi la..ada smgu lg nie.. ahad nie 13hb abes...

menteil said...

aku teringin nak pegi...
tapi mungkin tak..
haha..

ita.itu said...

cikgu mmg wajib pg pesta buku ek..hehe

Misha_mi said...

aku dah pegi..

aku dah pegi...

dan aku telah menghabeskan rm200 utk membeli novel-novel yg aku cari selama ini... pokai dah aku bulan ni. :(

hehehheh..~~

Masa Depan Gemilang said...
This comment has been removed by a blog administrator.