Sunday, April 06, 2008

My Butterfly 2

Disebabkan ujan lebat sebelom aku menapak ke PWTC, aku pun membeli payung di The Mall. Aku penat mencari payung yg murah sbb aku dah ada byk payung kat umah. Cuma kali nie aku terluper nak bawak payung laks. See see... ada butterfly kan? Hehehe..aku sgt sker butterfly.
Hadiah dari Ankel Singa. Sehelai t-shirt dan sebuah topi Wira Bukit yg ader butterfly. Termasok la paperbag Wira Bukit. Pandai Ankel Singa nie, kasik aku size M. Sesapa yg nak t-shirt & topi, sila ke Pesta Buku, carik Ankel Singa. Miakakaka... tp aku tak jamin ar korang dapat PREE...
Butterfly yg ku bawa di blakang ku

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

7 comments:

Wiween @ Awin said...

kite plak giler ngan lembu & leopard arr kak reen.heheh ;p

.::WaNiE::. said...

ee tshirt comel

tengok payung baru teringat dah seminggu bergaduh pasal payung ngn laki aku itew :P pinjam reen ko kan byk payung..hikhik

menteil said...

lawa lor baju itu...
bagi aku la..
haha..

uikss??
seksion...
haha

Heartless Devilish said...

wiween: hihihi..yg lembu sama leopard senang carik lar bebarang dier...

wanie: comel kan t-shirt? muekekeke. ko pi ar beli payung..bersepah payung kat kedai... payung aku..aku yg punye tau... aku nie dah la penjalan kaki yg berjaya...

menteil: mana bole bg baju tuh kat ko... kang aku takder baju tuh..

aper yg seksion? memandai lar ko nie..hahahaha...

ita.itu said...

lawa lah payung tuh..patut la ko suka ek..sama..hehe

Monitor de LCD said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Masa Depan Gemilang said...
This comment has been removed by a blog administrator.