Monday, January 28, 2008

Surat

Ke Hadapan Saudara.. awak awak awak dan awak...

Hi. Ape habar ? sehat ? x sehat ? dok buat ape tu ? tengah makan,tengah minum,tengah termenung,tengah bingung ?
Di sini saya ingin memberi satu pemberitahuan tentang ape yg saya tahu di sebalik awak tidak tahu.
Dengan tak sengaja nya tersembab nya surat ini di depan mata awak saya harap awak dapat menyehat kan dan mem comfortable kan suasana awak yg x penah layu di sisi saya.
Sebenar nya saya telah di jangkiti 1 penyakit yg agak misteri.
Hampir sebulan saya berjumpe dengan pakar2 hospital,pesawat2,angota2 polis untuk merawat saya, dan meraka tidak dapat mengesan penyakit misteri saya.
Dukun di sebuah kampung mengata kan hanya seorang jejaka yg bernama *xXxxX* hanya dapat merawat penyakit misteri saya ini.
Dikatakan saya telah dijangkit sebuah penyakit yang berkaitan dengan hati. Virus hati kata dukun itu. Setelah diselidik, digodek², penyakit hati ini sgt berbahaya. Mau makan bulan gak untuk sembuh. Aduhai, seb baek la bayaran perubatan ini tak mahal. Kalau tidak, kopak juge poket suar jean koyak ku ini.
Diketok ketok hati ini, semakin kemek. Bukan semakin kembali ke posisi asalnye. Di-ejas, tetap camtuh gak. Parah la camnie. Saya malas la nak ubati sudah penyakit nie. Biar ajer lar. Biar masa menentukan. Saya akan teros menanti. Menanti pakar² yg bole mengubat penyakit ini.

oh tidak...tidak...kata kan lah kau dapat merawat aku. Jika kau tidak dapat merawat aku biar la aku seperti lilin di tiup angin, biar lah aku menjadi badut yg tidak kelaka lagi, biar lah aku mati x bernisan..

Sekian, terima kasih.
Yg Sedia Berkhidmat Untuk Negara..
Reen Sengal
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

4 comments:

.::WaNiE::. said...

Adoih, serius nih penyakit nih...hahaha..ko nih dah kenapa

Anonymous said...

Kalau spm kira F9 la surat ni...

betulkah kau cikgu?

hahahahha

ita.itu said...

bio betul,,ni main2 ke apa? haha

Anonymous said...

Macam nak mintak ijin kawin je nih..hahahaha :P