- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: 2nd Group

Thursday, January 10, 2008

2nd Group

Buat Betul²..Jgn Buang Masa..
Giler kentang. Tahun nie...aku ader 11orang budak yg datang tusyen kat umah! Krem utak aku. Pagi nie aku terima kumpulan kedua plak. Terdiri drpd 4 orang, Aliff, Sabrina, Hilman & Haliff. Nie sumer budak duduk satu apartment yg kat Taman Nirwana itu. Dierorang nie kiranye berjiran la... sekolah yg laen². Mlm tadi plak... Danial datang seorang. Utk dier..mak dier rekues utk tusyen sesorang. Aku pun tak kesah la...mlm pun mlm la. At least ader gak orang teman aku memalam nie kan. Ala, seminggu sekali je pun. Not a big deal to me la... datang je la Danial, jgn ko plak yg tertido sudah la ek. Yg 1st group aritu..ader 5 orang... tp jap lg masok lg sorang.... uwarghh...penoh umah aku~
How much do I earn from what I do? Ok Ok la...... but I don't really go for the money. I enjoy my teaching... and I really love them to be with me. They can learn together-gether.Mungkin parents dierorang nie percaya aku bole bimbing anak² mereka ini utk memajukan diri dalam pelajaran. Al-maklum la.. aku bukan setahun dua mengajar... nak² plak la aku nie garang cam mak rimau. Dan aku sgt tegas biler masok bab belajo. Kalo taknak belajo..balek umah tido dik, jgn buang masa kat umah teacher.. dan jgn buang duit mak pak awak eh. Hihihi. At least, I have something to do during the holiday & weekends.

Life. Is. Colourful. To. Make. Our. Life. Wonderful.

Labels: ,