Wednesday, January 16, 2008

Pelok Tiang Pun Jadilah

Tiang lampu pun jadilah...(dah cam linda plak aku nie)
Each day and nite, I've been thinking when I can see u and have u in my arms again.

Sajer merapu meraban sblom nak tido. Kepenatan melanda semenjak dua menjak nie. Tido awal sebab nak bangun awal. Byk citer nak citer...tp tak larat la Wanie weh. Mmg aku tak apdet sgt, sbb aku bole tetido kat kusi pc nie la. Badan penat tak terkata. Lama bercuti, camnie la kot sbb terkejot... badan pun lemau masok angin. Akan diapdet pada hujung mgu ini, jika aku terperuk dalam umah cam biasa... jgn aku jadi beruk dalam umah sudah. *sob sob sob*

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

5 comments:

ita.itu said...

hehe peluk tiang pun jd la yer..sok2 peluk cik abg lak..haha

matamerah said...

Tiang pon ok apa..hahaha :P

matamerah said...

"kabel talipon kena curi..takleh online.."(pesan pakar pelok tiang talipon a.k.a linnda) Wkakakaka.

.::WaNiE::. said...

yelah2 aku kasik ko rehat smpai ahad ni okeh..aku xmo responsible kalau ko jd beruk ok..ahahhaa

Heartless Devilish said...

ita itu: hahaha..ari² pelok tiang pelok bantal...nak pelok cik abg? dalam mimpi je la kot...

matamerah: tiang tuh tak besh..sejok je... maner linda ar? tp malam tadi ader tgk dier on9 jap...

wanie: aku jadi beruk biler anak² murid datang tusyen kat umah pagi & petang... huarghh..