- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Malam Akad Nikah

Monday, August 11, 2008

Malam Akad Nikah

Sabtu mlm lepas merupakan hari bahagia wat kawan baik ku, Shuwen & Elboone. Aku ngan kepenatan, pegi gak lar umah Wen yg kat ujung duniya di Gombak itu. Utk Wen, aku sanggup kerah tenaga kecil aku. Ngantuk jgn citer la kan.
Sampai umah Wen je tgk dier dah siap. Wahhh... dier sungguh cantek! Rasa nak mengalir air mata aku tgk Wen. Gumbira + sedey ar. She is so damn pretty malam tuh. Kiterorang kekawan nie aper lg lar kan, gegolek lar dalam bilik dier. Bergurau senda ngan anak dara yg bakal menamatkan zaman bujangnye.

Muka Shuwen Yg Nebes
Sesabar la, jap lg ko jadi bini orang dah.
Katil Pengantin Yg Serba Baru
Sgt cantek wokey! Ai Laik~
Duit Hantaran Utk Shuwen
Pergh, kiterorang nak pengsan tgk jumlah duit hantaran dier. Mengalahkan artis la ko nie Wen.Lafaz Akad Nikah
Ayahanda Shuwen Menikahkan Sendiri Anak Pompuan Tunggal (anak tunggal juge k) Kepada Elboone Tan. Sekali lafaz je weh. Dasat ar Elboone ni!
Shuwen Sebak
Mengalirkan air mata gumbira sbb kekawan datang. Ko giler ke aper? Kalo kiterorang tak datang, aku tau ko konpom meraung meroyan dalam bilik.
Kami
Aisehman. Pengantin lelaki takder plak dalam ini citer. Mai & Udin tak datang sbb dedua demam tahap tenok. We were happy to see them menikah.

Credit to Siti for all the pictures. Mekaseh Siti...

To Be Continued ... lagi byk lagi..dan lagi..

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: ,