Monday, August 04, 2008

Iklan Baek Punye

Punye la aku tgu dier satu petang, mlm baru dier BUZZ aku. Dah la aku mula stress, gelabah sbb ahli² kompolan aku dok push aku ttg assignments. Arghhh, geram. Ngadu lar kat dier, sekali dier kasik aku iklan² yg ntah haper² nie. Tergelak aku! OOo...again, u make my day brighter in the dark.
Pepek Semerbak
Hahaha. Pencuci Jamban. Semerbak ko!
Oral Me
Berus gg jenama oral me. Atoi..krem geraham aku!

Anak Sapa La Nie?
Memula aku tak perasan. Sekali tgk, aiyak. Miakakakaka


Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

10 comments:

13may said...

kah kah kah...


adesss.....sakit perut gelak..

hahha hahha

CLEO said...

kalo pencuci ni untuk buat cuci real pepek mau 3 tahun tak tumbuh bulu hahahaahahahha

gadis misteri said...

wakakakakkaaa....
lawak arrr cam siot je sabun tuh..

wkakakaa dehhh....

yOnnA said...

pepek?
hahahhaa
lucah!!!

grr...
mmg joke ni make my day too :)

Laura Austin said...

guna nama pepek?? confirm fail marketing dia...aduh...

Wiween @ Awin said...

agagagagaggagaga giler lawak kak reen oi!!! yg tatahan tu sami velu pakai rambut ronaldinho tuuu!! kelasssssssssssss! agagagag :p

Mr_Aries said...

cam aramm siott.. lucah giler gampangnyer iklan..

muahahahahha <--gelak cam setan dah nie.. adoi laa reen.. ada gambar lain lagik?
=)) =))

aeropama dot com said...

wohohoho... lucass gile. hair-ass bleaching...

cheers,

syam @ http://aeropama.com

hUmmY said...

wakakakakaka!

cam gampang!

:))

patot kasik kat rejoin ni!

de kan ske cuci kemaluan!

:))

.::WaNiE::. said...

HAHAHAHAH siot jek :P