Sunday, December 30, 2007

Annual Dinner 2007

Semalam aku ader annual dinner kat De Palma, Ampang. Aku sampai dalam jam 7.45ptg. Mungkin aku mmg jenis yg punctual, majlis dikatakan bermula pada jam 8mlm, tp aku sudah terpacul kat situ awal. Aku mmg kebulur masa tuh, aduhla..laponye la kan sementara menunggu orang laen utk sampai. Almost setiap majlis makan² aku penah hadiri selama nih, tak penah on-time start nye. Geram aku...tolong la! Aku lapo..rasa nak makan je door gift nih!

Door Gift... Mekaseh Kak Sal

Sementara menunggu..aku pun apa lagi..ambek toy aku dari beg, aku pun tangkap la gambo. Aku masih merangkak lg bab main ngan mainan baru aku nih. Tp aku cuba membiasakan diri dan menyerasikan diri ngan dier. Mmg sonok biler ader toy nih, aku sker gegodek & bebelek. Try & error. Aku bukannye nak carik makan ngan toy nih, it is just a hobby, hobi mahal aih. (kihkihkih~)


Menu - Gambo kurang cantek.. (arghhh)

Menu simple je, tp bayarannye RM40 sekepala. Mak aii.. mahal. Seb baek sekali setahun je. Ader memacam, tp paling aku sker... udang. Aku mmg sker makan udang. Aku pilih meja yg penduduknye kurang makan. Hahahaha. Kalo aku duduk ngan Bad, mampos aku tak puas makan. Sian Bad..ampun Bad! Bukan aku taknak duk ngan ko..tp ko tuh stok perot utk 2-3 orang. Kang abes ko bedal sumer, aku nganga je!

Kerabu Mangga

At last, nih gambo yg aku rasa agak cantek gak la aku tangkap. Sambil makan², ada sesi lucky draw dan juge penyampaian hadiah. Aku mendapat piring or mangkuk la orang kata. Aku tak kesah aper hadiah aku dapat pun, janji hadiah la. Aku bukak teros sbb nak tau isi kandungan nye la kan. Then, utk lucky draw, aku dapat gak...aku dapat tray. Miakakaka..saper la yg tukang beli hadiah nih? Aku pun pelik, tahun lepas aku yg jadi tukang beli hadiah, hadiah beso² belaka aku beli (bukan duit aku pun...duit kelab..aku tukang beli je), tahun nih hadiahnye byk yg merepek. Ader plak yg dapat tmpt letak pencils tuh (apa ke ntah nama menatang tuh), brooch... yg dapat brooch nie plak cikgu laki..seb baek dier ader bini..kalo dier bujang? kasik mak dier je la kot. Masa nak balik..memasing bukak hadiah. Incik Sydee dapat bread toaster. Alahai, dier tepok dahi. Dier baru je mendirikan rumahtangga..dan dier kata dier ader dekat 4 bread toaster, hadiah kawen dier ar! Then, dia pun tukar hadiah ngan aku, dier ambek piring kaca itu utk dijadikan ashtray katanye..dan aku ambek bread toaster..sbb bread toaster aku dah lama jahanam! Mekaseh Sydee! Dan selamat bertugas di skolah baru wahai sahabat² ku- Sydee & Azrul. Pasni takder dah orang yg nak ajak aku ke men bowling or karaoke.
Sydee & Azrul- Selamat Bertugas Di Sekolah Baru


Life. Is. Colourful. To. Make. Our. Life. Wonderful.

2 comments:

Anonymous said...

aku penah dapat gelas.. bukak2 gelas dah pecah... bodohkan...

Miss Reen said...

bebukak gelas pecah?
laaaa...ko pulang balek ar gelas tuh..
aku pelik tol biler bab orang kasik hadiah merepek nih...
miakakakakaka...