- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: X-mas Shopping 1

Thursday, December 06, 2007

X-mas Shopping 1

6hb Disember - J-Card Day Sale- Taman Maluri. Huwargh... Penat. Aku terpacak depan pintu JJ tepat jam 9.00 pagi, shopping sampai jam 5petang. Hebat. Cam opis hours. Miakakakaka. Aku ambek aper yg aku rasa murah & berbaloi utk aku beli... dan resit aku lebey daripada 1 meter panjangnye. Hanya membeli barangan berupa pakaian tanpa menjejakkan kaki ke supermarket.. aku takder aper nak beli kat supermarket..aku tak memasak...barangan makan2..barangan dapo..bole dibeli di tesco Ampang.
Amoi, size 39 ada? Saya punye kaki besar la!

Aku penin, braper rega suar ni slepas diskaun?
Penat! Sesi pertama dah abes. Kiter menom dulu ek Misha!
Angkat 'harta rampasan' ke konter... byk tol 'barangan dalaman ni'!
Cepat kira dek..akak dah tak larat nih nak tercabut dah kaki nih..penat tau !
Am Done! Ini lah hasil 'harta² rampasan' untuk hari ini. Duk kepenatan di rumah. Barangan di dalam plastik sumer berupakan pakaian saja. Huwahuwahuwa..
Misha..tuh aku punye la! Ko tak muat! (miakakaka)
Sesi Membuka sumer plastik. Horey! Selesai sudah sesi shopping. (abaikan pemandangan di blakang itu)

Penatnye...seb baek ader Misha datang tlg pegang troli. Aku bawak satu troli, Misha bawak satu troli. Yg paling malang, salah satu troli yg kiterorang pegang memula...lesap dilarikan orang toyol (setan maner ntah..aramjadah betol) bersama handbag aku yg sudah dibayar dan juge bersama barang² lain sudah penat dipilih tp seb baek tak bayo lg. Kalo tak..mmg aku sumpah seranah setan itu! Celakak sungguh orang itu kan Misha kan? Pengajaran- laen kali nak gi shopping..bawak kawan ramai², bole tlg jaga troli. Hikhikhikhik~ At last.. aku sudah selesai menunaikan kewajipan tahunan... membeli belah utk x-mas! Mekaseh Misha sbb temankan aku seharian.. sian ko..mesti ko lenguh kaki kan?

Jingle bell..jingle bell...jingle all the way... (rabak poket aku biler tiba X-mas nie..)
Dah ader roper SANTARINA tak? Aku tau..adek² aku tunggu apa yg aku beli utk dierorang tahun nih!

*ader rezeki lebey...aku shopping lg... (ader bonus tak tahun nih? aper lar kerajaan nih..)