Monday, December 17, 2007

!@#$%^&*()_+

!@#$%^&*()_+~~~ Uwarghhh...camner bole takder stok???? Kalo ader pun rega dierorang nih kasik lebey drpd 2k....Ampes....geram geram geram...sepanjang 2 mgu aku dok tgu.. tadi aku tanya kat incik Pijot (promoter kat Tarita, Sg Wang)... dier kata still takder stok. Dier kata tgu ari Khamis nih plak dah... Uihh...Dik....Akak nak balek dah ari Jumaat nih...Camner lar??!!! Takper.. Sesilap...aku takder hadiah Christmas Tahun nih.... Bukan Rezeki aku la kot...

seperti kata Abg Botaq...
"ada mende yg kiter nak sgt...tp kiter tak dapat... tp mende yg kiter taknak..akan kiter dapat..."

uwaaaaaaaaaaaaa..... nak nanges~~~~~~
NAK JUGE NAK JUGE NAK JUGE!!!!!!

Lusa aku akan ronda.... nak try dapatkan juge!!!!!!! Wahai kekawan..doakan aku berjaya~ uhuks

No comments: