Wednesday, December 12, 2007

My X-Mas Present

Toy Idaman ( Permainan Idaman Baru ku)

Now I Present To You... My Future Baby... Murah je.... sbb lom mampu nak pakai lg mahal or lg advance.... Coming La...lom ader dalam tangan...beli ngan duit sendiri...nak tgu orang hadiahkan.. melampau sgt mintak hadiah memahal nih kan??? So..aku kumpul duit dari awal tahun aritu..sket² sampai aku rasa cukup la utk membeli toys aku nih...sbb tuh la sampai camera kecik aku kena ikat ngan getah pun aku wat bodo je biar tak berganti... dari mgu lepas aku booking...tak dapat² lagi..lama tol nak menunggu ader stok ngan rega yg agak murah ini.... sesilap aku tak jadi beli...adeh..seksa sungguh nak menunggu... utk kekawan yg sudi menjadi model nanti...sila la kontek saya ek..tp hanya untuk gambo bogel saja..miakakaka

4 comments:

cepotet said...

fuyooooooo.. mahal ni kak. dah beli nnt snap pic abg botak bebanyak tau. hihihihi..

Heartless Devilish said...

cepotet : mahal gak lar..
sbb tuh berjimat sgt2 lately nih..
persal laks nak ambek gambo abg botak? miakakakaka..dier tak sker ambek gambo lar...
tp nanti lar..ambek gambo dier dari blakang...

YuDy said...

wah wah dah beli?? phew aku jadi model la reen.. tutup dgn daun keladi ek:P

Heartless Devilish said...

yudy: aku lom dapat lg..tp dah booking... tatau lar biler dapat nye..
tp akan ku usaha utk dapatkan sebiji juge....
jadi model totop ngan daun keladi? bley la...top tang tut sudah tau..