Saturday, February 21, 2009

Jersey Cameroon

Jersey Cameroon

Aku sedang mencari jersey ini. Hendak dihadiahkan kepada sesorang yg sgt penting dlm idop ku. Hiks... mana lar aku nak carik jersey nie ek? Cik Ann..bole tak tolong usha kat Pavi utk aku, kalo ko ada masa? Kopak kopak..kopak lg poket aku.. seb baek lar akak ko nie jenis tak kesah nak menghadiahkan memacam utk ko ek Greg... kat tepon taknak cakap.. terketar-ketar nak mintak.. ko email aku ek... siap attach gambo lg... cisssss... aku ingatkan amende lar dier dok tepon aku ari², ropernye ada permintaan khas... uhuks... kopak!!!


Petua Untuk Anda:
MENGELAKKAN KEDUT DI WAJAH
Bahan-bahan:
kuning telor
1/2 sudu teh minyak sayur


Cara-caranya:
*campurkan kuning telur dan minyak sayur hingga sebati
*sapu pada wajah anda sehingga kering

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

1 comment:

Zura said...

minyak syuran tu minyak apa?
meh la kasik nama..