Tuesday, February 03, 2009

Getah oOo Getah


Getah Ajaib

Getah yg hampir putus ini menyusahkan idop aku pada mgu lepas. Dah lar masa tuh dekat Tahun Baru Cina, kedai² sumer katop plak dah!!!! Smgu tau aku mengagau mencarik getah sengal nie nye penganti. Agak² korang, nie getah aper? Mai & Ann... tlg JANGAN jawab!!!

Sapa Dapat Teka.. yg mana bukan dikalangan kekawan rapat..akan dapat hadiah!! Jgn main tipu k!!! Hahaha..
Jawapan Betol Yg Pertama Sajer Diterima...
Sila Tinggalkan email anda utk dikontek! (Mana tau..kalo jawapan anda itu betol)
Tarikh totop: 06/02/2009 Jam 6 petang
Hadiahnye Misteri...

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

11 comments:

Zura said...

meh aku cuba..

belting mesin basuh kt rumah ko tu..

*btol tak?

eleza737 said...

getah rambot?

getah beskal?

getah paip?

getah timing belt?

getal lateks?

getah pokok?

getah buah?

getah manggis?

lembaga getah malaysia?

getah beku?

RRIM?

getah virus?

getah laptop? (ade ke? wakakaka)

getah sayo?

nenek bergetah?

aaaa mintak2 ade yang sangkut amin! aku suke hadiah2 ni =D

shuwen said...

getak mesin basuh ko laa apa lagik. ko tu kan mudah pening bin serabut kalau baju ko melambak yg blom basuh...

shuwen said...

ingat tak dulu masa kita pi langkawi mai pun cari getah mesin basuh...wakakaka keliling mencari getah mesin basuh...wakakakaka

ann said...

wakakaka aku nak jawab ... nak jawab gak!! wakakakaka...


oit oit lijah!! ober ko ni!!! wakakakakakakaaka mmg nk kena rendam lijah ni ...

*GB* said...

dear reen..

memang sah dan muktamad
getah mesin basuh yang ko
hutang kat sengheng ansuran
setahun tp sampai skrg ko xbayar
dan mereka telah dengan terpaksanya
memutuskan di kala ko xde kt umh

betul tak

aku nak mp3 kaler blue

wakakaka..

Zura said...

hahhahaa..
pat pat..
aku nk tau sapa pemenangnye ni..
aku nk mp3 kaler pink!!

ukane said...

woi swen.. aku carik getah tuk pressure cooker aaa bukan getah mesin basuh. huhu

hUmmY said...

getah spender! :))

cepotet said...

erni teka bleh?

tu getah mesin basuh akak. hiks. :p

*tak kira, nak adiah jugak. adiah besday sekali tau. ngeeee..

13may said...

getah apa tuh?