Friday, October 24, 2008

Am Back Again

Muka Gedik Yg Hepi
Oye..Oye... Exam dah abes. Kursus pun dah abes. Tgu result je utk next semester. Sonok tak terkata lar sebenarnye dalam hati nie. Last paper ari Rabu petang. Yesterday, aku tak gi kelas sbb takat ada jamuan je pun. Aku bukan anti-sosial, cuma aku nak merehatkan badan yg penat selama 3 bulan berhempas pulas memerah otak ngan 7 subjects, 7 assignments & 2 kali exams (mid term & final exam), cam nak tercabut paler otak, tau?! Miakakaka. Aku mentido sampai sket jam nak tengahari. Lega paler utak & badan aku. Release segala tension. Segala fenin² pun ilang. Hiks... segalanye ilang wokey.

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

2 comments:

Sue Sham said...

blink* blink*~happy together-gether...aku ke yg ko rindukan itu???katakan kepadaku sayang....muekeke

vagg© said...

syokkkkkkk abis exam kan. aku first and last paper 31hb nih. pastuh merdekoooooooo. ekeke. 6 paper, 5 non-exam. tp yg non-exam tuh mmg mencabar kesabaran sgguh. presentation ngan assignment berlambak la nk cover ongoing marks. xkoser aku nk kira brape sumenya.. yg penting BANYAK!