- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Aku Yg Merapu Merepek Meraban

Thursday, March 27, 2008

Aku Yg Merapu Merepek Meraban

Lebey kurang roper aku je nie ...
Lately aku kehilangan skill aku yg merepek kerepek..merapu meraban akibat kebizian tahap cipan. Akibat Kebizian itu... aku mengalami gangguan emosi fizikal dan mental la..(lebey kurang je tuh). Penat...takbole nak bgtau camner rasa penat utak nie. Utak dan dada rasa sendat... susah nak napas pun ada. Tgu la kiranya utak dah clear sket... masalah melanda jiwa dan raga kasik ilang... eheks.. Duniyaaaaaaaaa...oOOo duniyaaaaaaaaaaaaaaaaaa....naper lar aku bukan robot... kalo aku robot..mesti aku tak rasa penat... tak rasa tekanan...kan kan? bahagianye jadi robot..otomen ke..power puff gal ke.. bebear ke... tiang lampu ..tiang lektrik.. oOo..beshnye...
Blwekkk.... blwek... blwekk... :þ
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

Labels: ,