Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya Aidilfitri Utk Semua
Maaf Zahir & Batin
Seandainya Terkasar Bahasa Semasa Berblogging
Menguris Perasaan Sesiapa
Maafkan Jariku


I'm Missing Someone Badly ..Uhuks~
Terkenang Plak Raya Tahun Lepas Aih~ Choy!

Aku & Adam
Adam Nak Duit Raya...bole?
KAMI
Wishing You All
Selamat Hari Raya Aidilfitri


Raya Datang Lagi - Stacy
Debaran Rasa Dan Getaran Datang Kembali
Tak Tertahan Aku Menanggung Denyutannya

Hari Lebaran Kini Muncul Lagi
Riang Dan Ria Suasana

Gembira, Meriah Dengan Warna Warni
Oh Hari Raya, Hari Gembira

Selamat Hari Raya

Mari Kita Bermaafan Lupakan Sengketa Kita

Oh Hari Raya, Hari Mulia

Selamat Hari Raya

Jangan Ada Berduka Hey Mari Kita Bergembira

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

12 comments:

Ezna said...

Anak aku dipinjam lagi..wehehehehehhe..kena mintak royalti ni kan adam..

Zura said...

selamat hari raya to u too reen..
maaf zahir dan batin..
jemputlah ke rumah aku raya nnt..
ketupat aku tk jamin la ada..rendang ayam ofkoz mmg ada..
:p~

Shaofie said...

hepi rayer reen..
wahh!!muke ayu gittew..
nk plok adam gak!!
meh kat uncle adam...
meh cni...
lalala.. :)

Ezna said...

Wahahahaha sampai sekarang aku tak puas ati dgn perempuan dlm gambar ko dgn adam tu reen..ntah apa dia usha..geram lak aku hahahaha

Perempuan Pemimpi said...

raya mode.

Anonymous said...

sweet person to sweet person..thanks 2share tis greeting..may god bless u always..hope i will c u on kos openhouse..hew

Secret Writer said...

Wah..Reen...rambut stail baru? nak lawan penyanyi rihanna tu ker?

hUmmY said...

wiwik~

baju raye cekcinyee!

hahaha!

samat ari raye gak reen!

Anonymous said...

Hello my dearest Alis Sara
Long time no hear from you
How's our FBI?
Selamat Hari Raya from me and The Four Horsemen

Regards to your friend Stacy

- OO7 -

.::WaNiE::. said...

wahwah sploh kali aku tengok balik gambar ko.mcm artis

BurungBelatuk said...

Salam singgah n salam perkenalan.......

Anonymous said...

salam aidilfitri ;)