Friday, September 05, 2008

Aku 'Ditembak'

Aku 'Ditembak' Oleh Silent Reader Aku

Huwargh, jgn tatau, aku pun ada silent reader. Hehehehe. Last Sunday, tika aku sedang duduk bersila di tepi jalan Dataran Merdeka, ada sesorang itu sgt terkejut ternampak aku berdepan ngan dier. Teros aku ditembak la. Kedian dier jerit dalam shoutbox aku..aku ditembak secara tak sengaja, tak sengaja la sgt. This reader was from RedMummy nye blog. Tak sangka plak this awek mmg baca blog aku and dier recognize aku dari jauh. Huhuhu... mekaseh ek Mas. Sila layari blog awek ini... asal dari Sabah...Keje kat KL... Solo Molo....

http://mylittleparade.blogspot.com/

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

9 comments:

Anonymous said...

wah... macam artis la plak..

woi!! tembak aku lak.. aku pon nak pemes.. hehe

Perempuan Pemimpi said...

hahahah..lawak ah...ala reen, leks lar..malu ai tau...

.::WaNiE::. said...

wah sangat glamer ..kekekkeke

Anonymous said...

wah wahh.. reen dah femes..
phiweeet... :)
miss u..
bile nak meet up ni/

Unknown said...

glemer ko bebb

Anonymous said...

lorss..terkujat den
ingat pakcik rela tembak :))
wahh..dh gemer ni
maintain vogue kay..

[siti] said...

auwww... i terlindung dek pungkoq abang rela. hahaha.

Anonymous said...

sebab ko pemes reen. tu pasal ada org sanggup jadi papparazzi nak amik gambo ko. jeles siot

ps: takde sape nak 'tembak' aku lak ke? aku nayar kau... wahahahah

hUmmY said...

hahahhahaha!

pemes la ko!

tp ttp x dpt kalahkan kepemesan aku!

:))