Saturday, September 06, 2008

Happy Month

Bulan Ramadhan nie aku sgt bahagia selepas Bajet diumumkan aritu. Yess... dpt bonus bulan nie! Hahaha... dengan itu..aku ada la sket bajet utk aku spend wat diri aku yg windu nak menyopping. Bulan lepas besday aku, aku dapat satu hadiah yg besh dari seorang kawan. Berbekalkan voucher yg diberi oleh Jaya Jusco sempena besday, kawan itu pun membeli mende ini (tp dapat kurang RM50 ngan voucher aku).

Uzap Mini OSIM

Aku menjadi rajin 'mengegarkan' peha aku yg semakin bebesar. Tetiap mlm tuh aku pakai. Satu peha 30mins. Tgu lg la sebulan kot² peha aku mengecil ke saiz asalnye. Suar jeans Levi's aku ada 2 helai takbole pakai gegara pembesaran peha (peha ke montot yg beso) aku ini. Padahal suar tuh aku beli akhir tahun lepas. See...aku cepat membesar kan certain parts.

Perasaan Menyopping Melanda
Aku menyopping sakan gak lar dari last week ke this week. Takder lar byk sgt mende aku beli, aku terpaksa membeli suar krn peha aku yg membesar itu. Tukar saiz la kiranya. Siyes weh, aku nye saiz sudah tukar! Hahahaha

Sepasang Jeans Giordano
2 pasang Khakis PDI

Levi's Low Waist
Dulu aku memakai 27~
Skrg aku kena pakai 29~
Giler...punggung aku membesar juge! Pinggang aku tak membesar la :รพ
Semalam aku dah pakai suar nie gi jejalan menyopping.
Perfum Diamonds
Smlm ada sale kat SOGO. Aku pun sambar ar sbb dapat beg beso yg Pree.

MATTA Fair

Aku gi PWTC gak semalam. Gi skodeng kot² ada package percutian yg menarek. Aku ambek sumer brochures yg ada. Tanya memacam gak kat dierorang. Aku redeem genting points. Hiks, aku sudah wat booking bilik First World Hotel utk tahun depan. Rasa cam nak try Firefly tp cam seram je. Raya nanti nak gi mana? Masih menelek brochures yg ada. Tp aku mmg giler, mgu depan aku nak exam, kursus abes ujung bulan 10, aku sudah memikir nak gi bercuti! Tp aper aku kesah, janji aku bahagia! Blwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....

Oh ye, semalam aku 'berbuka' on time ikot azan Maghrib.. biasanya aku 'bersahur' (bekpes la) jam 7pagi dan 'berbuka' (dinner) jam 6.30ptg.Tp semalam, sbb aku bz sgt...so aku berpuasa la kiranya cam orang laen. Aku 'berbuka' puasa kat santini (ye kot camtu ejaan dier) kat KLCC bersama Koko & Ann. Buffet...bole tahan sedap. Tp camera tak bawak plak dah.. Balik umah tgk dvd ngan pasangan bahagia nie. Aku bole tetido seawal 10.30mlm kat sofa sementara dierorang melayan dvd. Penat sgt la tuh kan... ntah jam braper dierorang balik pun tak ingat, sbb pas aku kunci & totop pintu, aku teros wat terjun tiruk atas katil. Sesedar jam 7pagi tadi, rasa sgt fresh, haiya..aku nak bekpes aper plak nie?

Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

10 comments:

cemut said...

duh2 byk tol bonus tu sampai sakan beno menyopingg...!!!

Anonymous said...

sakan betul ko soppingg

Anonymous said...

wah berkesan x bende alah tu weiii???? nnt ckp kat ako eh klu peha ko dah mengecut balik :p

makk aiii soping sakan ko..
Ako yg kat area Sogo pun x sanggup nk berasak2 kat sana .. gile ramai owang...

vagg said...

ada tanduk tuh. hahahahaha mencik

hUmmY said...

hahahaha!

27 size aku!

aku pon peha beso wei!

kalo pakai sua sure sendat kat peha!

~.~

err..

pwtc?

matta fair?

*tekedu*

hihihi

:: Wiween :: said...

uih leh pnjm osim tu kak.agagaga ;p

errk..soping sakan dia yek. :p suke laa tanduk syaiton itu.mana dpt tu kak oi?? hehe

HaimE said...

Wahh .. Blog tak leh comment?? Nak kena tunggu approval .. Ni yang leceh ni nak post .. Tapi camner pun .. I thought you beli kan untuk i?? I think I need it more than you .. :) Muahaha.

ita.itu said...

wah..sakan ko ye shopping dpt bonus..aku suka....hahaha

Anonymous said...

walahuuu... shopping tu. memang syok. terasa seperti aura kepuasan menyerbu masuk ke kepala bila bershopping

ps: aku baru je habiskan RM 600 shopping minggu lepas. bukan baju raya tapi baju untuk ke pejabat. owh! aku sudah jd lelaki metroseksual. ni sume gara2 kwn aku dok meracun aku. ciss...

Anonymous said...

sis reen .. i tot of buying uzap tu juga.. e tell me whether it works or not k.. how much yeh sekrang..
susahla ade tummy ni..
u yg slim pon need to use ke?