Sunday, September 07, 2008

Sudah Mati La...

Jam Lama Ku Sudah Mampos!

Jam aku nie takder lar tua sgt umurnya. Aku dapat masa X-mas tahun lepas dari seorang kawan sempena Christmas la kan. Aku tatau lar naper dah byk kali jam nie mampos. Ada sekali waktu pagi, masa aku nak masok kelas, gegara jam nie mampos, aku lambat! Tgh aku bekpes, aku ingatkan masa lom taim la kan, aku pun makan ngan senang hatinya. Roper² jam nie tipu aku la! Dah aku lambat, aduh la.... bikin onar betol ini jam. Keketok jam nie, dier idop balek. Pastu 2-3 ari lg, dier bikin panas lg. Memandangkan aku mmg ada 1 jam je (aku nie jenis yg pakai barang itu sampai rosak, baru ganti, aku mmg jenis yg setia..termasokla hanpon aku), aku rasa aku kena beli jam baru utk exam. Kang aku exam, takder jam, camner nak tgk masa, kan kan kan? So, semalam aku gi lar membeli jam baru, lgpun sempena hari jadi aku bulan lepas, hadiahkan diri sendiri sebiji jam je la (pelik..tahun nie, hadiah aku sumer beli sendiri je aper aku nak). Janji ngan Ann jumper kat Lot10 kat kedai jam itu, tp dier bole tak dengo hanpon dier bunyi, cam nak rak aku tepon dier. Seb baek aku tak gi gegar dier kat opis Starhill tuh . Aku pun pilih² dan beli sendiri je lar. Taram la...aku mana reti beli membeli nie. Kalo amoi tuh kata cantek, aku rasa cantek la kot. Pilih lama gak lar, tp yg nak oter tali nye tuh yg lama, tangan aku kecik betol!

Taraaa....my Titus Watch
Cantek tak? hahahaha

Kaler Pepel

Iklan Jam Paling Spesel Di Abad Ini
Baeknye aku landing kat umah orang

Semalam ada hal jumper kekawan. Sblom tu, aku ada majlis berbuka puasa kat Sunway. Aku taram udang sepinggan. Steambot maaaa...apa lg..wlpun aku takbole makan, aku taram gak. Alang² dah depan mata...makan je. Pastu..sila la tgk muka aku yg kemerahan gegara makan udang. Aku tau aku alergik..tp napsu aku nak santap itu udang takbole tahan.

Dia Pun Nak Menyelit Gak

Tgh baeknye aku landing, ada plak orang tuh nak menyelit. Aiya, Kos nie.. geget kang. Penat tau tadi makan, tuh yg landing. Umah orang pun umah orang la..lgpun tuan umah pun tak kesah kalo aku landing kat sofa dierorang. Kalo umah aku ke, dah tentu aku landing atas katil. Kalo umah Kos...mana plak aku nak landing nie? Bole tlg pikir kat mana? Hahahahaha..
Life. Is. Colourful. To. Make. My. Life. Wonderful.

19 comments:

kizari said...

wah..baek punye landing 2 org ittew....harharhar..ceria aje pasangan ittew...harharhar....cam ade jodoh ja pasangan ini....jan marh ea..

Along Arman said...

jam tu shantEq la kak rEEn..
mau pinjam blEh?
ada pE² kE ngan kos?
hikhikhik..
jangan marah :P

Perempuan Pemimpi said...

abang KOSdiwanata ni hensem la..kakakaka...wei..landing mengalahkan iklan ziana zain, iklan tilam tu...kakakakak..tuh tuh tuh jeans baru ke tu...

ita.itu said...

wah sakan ko posing nganjam baru ek..gelak beso aku

Secret Writer said...

REEN, kalau berdua...kat mana-mana landing pon jadi...tapi lagi best kalau kat Tilam VONO keh keh keh

Miss Reen said...

okf: wah wah..komen yg hangat..hahaha

along arman: nak pinjam jam? atoi..takbole... jam mahal! hahaha

mas: kos mmg hensem.. biasa lar iklan jam... selalu iklan tilam je landing...jeans baru gak..muekekeke

ita.itu: miakaka..biasa lar aku kan.posing kena menarek..

kosserani: wahhhh... mana lg mao landing? landing atas kos bole? fewwittt.....

cik temah said...

hamboi2.... posing maut nmpk! ko pose kat rumah sapa ni reen.. harharharh.... " kura2 dlm perahu , saja aku buat2 tak tahu" hiks!!
(betul ker pantun ni) wakakakaka

kizari said...

wah akak reen...statement ittew..landing atas dia??larikkkkkkkk..ekke...

kuIna said...

iklan jam paling songel... sambil posing ber2an... amboi amboi...

Anonymous said...

Reen,
gilo ko, ako suker banget seh kat jam ko tu... Wallaaaa.... comeii.. muahahhaha...

eh lupa lak esok anak murid ko exam kan... gud luck la tuk derang eh...

Malam ni jgn tido lmbt, kang esk ko bangun lambat. Sian bdk2 tu nk exam :p

Anonymous said...

cantiklaa sis reen..
how much tuh

:: Wiween :: said...

omakkkkkkkkkkk! jam titus tuh!! musti mahal tu kak oi! egegege

ewa..abg kos landing baik punye. nih yg cam dgr bunyik kepak kepung nih.kuikui :p

.::WaNiE::. said...

nangis supermodel tengok ko posing.hahaha

Anonymous said...

walahuuuuuu.... titus tu reen. mahal beb. akunye besday lagi 2 minggu. ko xnk bagi hadiah ke? wahahahaha...

Anonymous said...

melaram jgn tak melaram :D

@xiM said...

macam sesuai jer kome berdua..hehe

Anonymous said...

nice watch. May be not original. Pasal yang original. A.masturah wearing. Hehe.

Honeylemon said...

wah.. cntik la jam tue...

hUmmY said...

tantik jam kau reen!

hihihii~

kalo kat uma kos..

ko landing tas perot je!

muahahaha!