Wednesday, January 11, 2006

Sejauh Mana Permainan Ini


Ntah, makin lama aku melihat, makin aku teringin nak tgk kesudahan drama ini. Kalo orang nak kata aku giler, biar la. Aku tau aper yg aku tgh buat. Aku suker dengan aper aku buat. Syiok...layan...cam citer industan pun ader, kelako tahap tenuk. Aku suker tgk gelagat manusia yg ader di atas bumi nie. Bukan aper, dengan tuh ler kiter bole nilai sesorang tuh. Aku mmg takder hak nak nilai orang, tapi aku bole agak, orang nye yg perangai camnie...yg cakap camnie...camner orangnye.
Ramai orang kata aku main dengan api. Aku tau aku tgh main ngan api. Aku suker kasik api tuh marak, pastuh aku siram lar ngan air. Orang pun tatau aku camner, peduli haper aku aper orang nak kata. Putau lar camner sekalipun, aku tau. Per ingat aku nie bebudak kecik ke, dier nak tipu? Oh Come On, I'M NOT DUMB. Try to fool me? I'm gonna fool u back. Wanna mess with me?? I gonna mess with the whole of ur life. Itu la aku. Aku suker tgk permainan yg mencabar. Aku layan. Cukup time aku blah ler, penat layan industan & segala drama.Aku relax je kat corner. Fikir, apa lagi seterusnya citer yg akan kuar. Seronok semacam kekadang nak tgu citer terbaru. Aku lalui hari² aku ngan citer ngegarut. Tuh lar asam garam idup ek. Kalo tak, bosan la idup. Tak colourful. Aper²pun, semoga aku berjaya utk melihat aper ending drama nie. Biler ntah nak end, cam industan ader, cam saiko pun ader, cam giler pun ader. Nak memaen ngan aku ek?? Aku akan maenkan ko balek ler. Tgk ko rasa syiok tak kena main?? kena putau?? kena kencing??? kena tipu??
Muekekekekekekeke. Ko lom kenal...saper aku. So, beware & watch out. Kalo ko tak tenggelam, aku yang tenggelam. Mari kiter sambungkan permainan nie. Cukup masa, aku tenggelamkan ko, supaya sampai bebila ko ingat, saper aku.

No comments: