- Wonderful Life By Colourful AlisSaRa: Haruskah DiUji???

Friday, January 13, 2006

Haruskah DiUji???

Farish (C.C / Norman)
Haruskah Diuji ?
Telah kuhebahkan
Rinduku yang lesu ini
Tertutup mastuli
Namun mustika
Cintaku terus membara
Walaupun tenggelam
Cinta yang dalam membeku
Di selendang arus
Namun mutia
Rinduku masih menyala
Biarkan tidak terlintas
Hasrat cinta tertutup ini
Untuk sorak dan isytihar di hatimu
Mungkin kerinduan
Belum kau peduli
Haruskah diuji
Namun pernah terkandas
Hasrat rindu tenggelam sepi
Mengumum dan merayu terhadapmu
Bukti kerinduan
Masihkah kau sangsi
Perlukah diuji

Adeh, seksanye kena uji camnie. Arrghhh....windu giler. Bukan taknak jumper, nak...tapi keadaan tak mengizinkan. I'm so damn freaking tired. Cuba lah faham keje saya. Memang la saya keje sekerat hari je, tapi keje² saya bawak balek umah, nak siapkan. Memacam mende nak buat. Cam awak, awak buat kat tmpt keje awak je la. Bukannye kiter datang dari bidang yang sama. Jangan la mendesak saya macam tuh tadi lagi. Kang pecah paler utak saya. Keje tgh byk camnie, saya keje pakai otak gak. Sok ke, lusa ke, kiter jumper la ek. Jangan la marah ek sayang. Uhuk Uhuk Uhuk. Kan saya dah sms awak tadi, bagitau napa saya takbole nak jumper. KEJE BERTIMBUN nie la!
Jangan la uji saya camnie. Awak tahu kan saya sayang awak. Jangan la majuk k??? Saya Sayang Awak.... mwuaksss~! Sok le...i jumper la awak ek mIRC. kohkohkohkohkoh~! Dugaan....bukan pc je nampak awak. Tapi takut ler nak tekan, kang melarat. Duduk dediam kat luar sambil wat keje udah.